Skocz do zawartości
Forum

Jak zmienić swoje życie?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam pewien problem, z którym sobie nie radzę. Mam 22 lata i .. zero wiary w lepsze jutro. Próbowałam niemal wszystkiego, żeby jakoś odepchnąć niechciane myśli, zająć się czymś i odnalezć sens w czymkolwiek. Niby studiuję, mam rodzinę, kilka koleżanek, chłopaka - wydawałoby się, że to najważniejsze i wystarczające, ale jednak takie nie jest. Praktycznie całymi dniami siedzę w domu, bloguję, nudzę się. Marzę o podróżach, grupie znajomych, którzy wybraliby się ze mną w różne miejsca, byliby po mojej stronie, odsuwaliby mnie od trosk. Próbowałam do tego dążyć, odkładać pieniądze, poznawać nowych ludzi, ale to nic nie dało. Szukać takich ludzi to jak szukać igły w stogu siana. I tak tkwię bez sensu, jak wychodzę to sama, bo nigdy nikt nie ma czasu (zdaję sobie sprawę, że każdy ma swoje życie i nie chcę być namolna), próbuję znalezć sobie nowe hobby, ale gdy tak dłużej o wszystkim pomyślę to tracę wiarę w cokolwiek. Mój związek jest nudny, a chłopak ciągle pracuje. Próbowałam z nim rozmawiać na ten temat, ale on nie widzi problemu. Zgadza się jedynie w kwestii, że robimy ciągle to samo, ale nie wychodzi z żadną inicjatywą żeby to zmienić. Koleżanki mnie nie rozumieją i często mam wrażenie, że nie słuchają. Na dodatek, od dłuższego czasu myślę o pierwszym chłopaku i nie do końca rozumiem skąd to się wzięło ani dlaczego. Ostatnio uznałam, że może to być spowodowane tym, że mu zazdroszczę. Ma znajomych, imprezuje, żyje w mieście, w którym wiecznie się coś dzieje. Krótko mówiąc - czuje, że żyje. Myślę, że po prostu pogubiłam się w swoim życiu. Nie potrafię wyjść na prostą i być choć w pewnym stopniu szczęśliwa. Może dla niektórych mój problem wyda się błahy, ale nie wiem już, co robić i jak mam cokolwiek zmienić..Wiem tylko, że obecne życie mnie męczy.

Odnośnik do komentarza