Skocz do zawartości
Forum

Czy ludzie myślą zaściankowo odnośnie studiów ?


Gość Serena66

Rekomendowane odpowiedzi

Czy wszyscy ludzie tak zaściankowo myślą że studia gwarantują super pracę. Kończyłam ekonomię. Od 6 miesięcy nie mogę znaleźć pracy. Nie wybrzydzam w kwestii charakteru pracy. Mogę nawet fizycznie pracować. A mojej mamie się to oczywiście nie podoba. Gada mi że nie po to się uczyłaś by pracować na produkcji. Nie zamierzam się jej słuchać bo przez te jej zagrywki to siedzę długo na bezrobociu. Nie chcę jedynie iść do marketu. Nie szanują tam ludzi. Źle znosiłam tamtejszą atmosferę.
Wiecznie jej się nie podoba to co robię. Jakoś nie przeszkadzało jej to że pracowałam na kasie w markecie (a jestem po studiach).
Jest tak dwulicowa że masakra.

Odnośnik do komentarza
Gość Mordehai i Ciarahy

Czemu szukasz pracy w Polsce?
A nie lepiej byłoby Tobie rozglądnąć się za jakimiś ofertami pracy zagranicą. Patrz, np..wyjechałabyś na kilka latek, dorobiła się czegoś i sobie byś powróciła z powrotem do kraju, albo po prostu zostałabyś już tam na stałe.
Co Ciebie tutaj trzyma?
Jak na razie to, jesteś jeszcze wolna, nie masz dzieci, a Twoje relacje z rodzicami, też nie układają się najlepiej.
Zastanów się, bo może tam byłoby Tobie sto razy lepiej, niż tutaj teraz masz.

Odnośnik do komentarza

Pisałaś ,że masz licencjat,to jednak nie powinnaś pisać ,że jesteś po studiach,
po drugie ,masz rację ,że studia to nie wszystko,
można mieć studia,a być nie za bardzo przystosowanym do życia i pracy,
a można skończyć zawodówkę i świetnie sobie radzić w życiu i pracy.
Należysz do tych pierwszych,jesteś jaka jesteś,musisz szukać takiej pracy, w której dasz sobie radę,
bo ja odnoszę wrażenie,że tak szukasz pracy ,żeby jej nie znaleźć ,
w końcu nie słuchaj co mówią rodzice ,tylko sama decyduj ,jeśli się widzisz w zakładzie na produkcji ,to startuj.

Szanuj zdanie innych...

Odnośnik do komentarza