Skocz do zawartości
Forum

Nie wiem jak sobie poradzić - proszę o pomoc


Gość Natalaaaaaa

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Natalaaaaaa

Dzień dobry,
piszę tutaj, ponieważ mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić. Mam prawie 23 lata. Posiadam wykształcenie wyższe (licencjat), znam się na obsłudze komputera i mam wiele innych zalet. Pracuję na umowę zlecenie już od półtorej roku. Praca ta sprawiła, że straciłam radość życia, nie mogę sobie poradzić z tym. Ludzie, którzy tam pracują są wredni i niekompetentni. Pracuję praktycznie w każdą sobotę i niedzielę, chodzę na trzecie zmiany. Obecnie nie wytrzymuję już i staram się o załatwienie chorobowego. Najchętniej zwolniłabym się stamtąd, ale stracę źródło dochodu, a nie mam do kogo zwrócić się o pomoc. Nie mam oszczędności. Muszę pomóc rodzicom, na dodatek zachorowała moja mama. Cały czas szukam innej pracy, ale to nie jest takie proste. Pochodzę ze wsi i nie mam znajomości. Chciałabym pójść na staż, lecz jest dopiero wrzesień, a staże ruszają od stycznia lub lutego. A nie chcę zostać w tej pracy, w której obecnie pracuję. Co mam zrobić w takiej sytuacji? Proszę o porady.

Odnośnik do komentarza

Witaj
To rzeczywiście bardzo trudne o czym piszesz.
Z jednej strony Twoja praca nie daje Ci satysfakcji, z drugiej jednak strony jesteś zmuszona ją wykonywać, ponieważ nie masz innego źródła dochodu.
Nie wiem też na czym polega pomoc Twoim rodzicom i czy rzeczywiście musisz im pomagać, bo jesteś bardzo młodą osobą i dopiero zaczynasz swoje dorosłe życie, więc pomaganie rodzicom nie jest Twoim obowiązkiem. Oczywiście są sytuacje, w których jest to konieczne, dlatego warto abyś sama rozważyła czy będąc w trudnej sytuacji masz wystarczająco energii i środków finansowych, aby móc wspierać swoich rodziców.
Najważniejszy jednak problem, z tego co piszesz, tkwi w Twojej pracy, w tym, że czujesz się w niej źle i nie wiesz jak to zmienić.