Skocz do zawartości
Forum

Moja matka za dużo sobie pozwala.


Gość Smutny2016

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Smutny2016

Witam

Na wstępie chciałem przestrzec iż nie mam doświadczenia pisania na tego typu portalach tak więc bardzo proszę o wyrozumiałość odnośnie stylu w jakim przedstawię mój problem.
Tak więc tak jak w tytule mam problem z moją mamą która zaczyna mnie już mocno irytować swoim zachowaniem i podejściem do życia.
Odkąd pamiętam czepiała się mnie o wszystko co było możliwe, nigdy w jej mniemaniu niczego nie robiłem dobrze, zawsze byłem tym najgorszym z rodzeństwa (mam starszego brata i siostrę), według niej moje życiowe wyboru zawsze były złe albo prowadziły do złego scenariusza.
Nigdy nie czułem się przez nią kochany, nie czuje też szacunku z jej strony do mojej osoby.
Podam nawet kilka przykładów, byłem na wyciecze w Austrii i kupiłem dosyć drogie wino jak na moją kieszeń (ok 550zł), pewnego razu jak wróciłem z pracy ku mojemu zdziwieniu ujrzałem jak owe wino zostało niemalże całe wypite przez matkę i jej siostrę a moją ciocię, co tam pytać mnie o zgodę, wzięła i sobie wypiła jak gdyby nigdy nic.
Przykład drugi, pewnego dnia jak wróciłem ze szkoły zobaczyłem że jedna z moich papug nie żyje, jak gdyby nigdy nic matka bez mojej zgody puściła ją aby sobie polatała w obecności psa mojej siostry!
Na nic się zdało to że ją ostrzegałem aby nie puszczała zwierzątka z klatki bez mojej obecności.
Przykład trzeci może jest mniej drastyczny ale za to irytujący, przynajmniej dla mnie.
Robiłem sobie domową pizzę na kolacje, trochę z tym roboty było i gdy nadszedł moment w którym pizzę chciałem w spokoju zjeść matka wraz z moją bratanicą od tak brudnymi rękami prosto z dworu zabrały mi połowę pizzy, resztę po tym fakcie wyrzuciłem.
I to nie o to chodzi że bym się nie podzielił ale nosz kurde, jakieś zasady higieny powinny były obowiązywać!
Koniec końców zrobiłem drugą pizzę i już dopilnowałem tego aby nikt mi jej nie zanieczyścił.