Skocz do zawartości
Forum

Czy powinienem walczyć o kobietę, która mówi, że nie kocha


Rekomendowane odpowiedzi

Mam na imię Andrzej i mam 29 lat. Z zawodu jestem marynarzem i moja praca wiąże się z 4 miesięcznymi wyjazdami, po których 4 miesiące jestem w domu. Od 5 lat jestem w związku z moją obecną żoną, małżeństwem jesteśmy od roku ale wspólnie mieszkamy i żyjemy prawie od początku znajomości. Mój związek niestety chyba dobiega końca bo po ostatnim powrocie z morza żona oświadczyła mi, że już nic do mnie nie czuje i nie kocha mnie. Sytuacja dla mnie wyjątkowo zaskakująca, gdyż nic na taki obrót spraw nie wskazywało. Wydawało mi się, że nasze małżeństwo jest wręcz idealne, mieliśmy jeszcze bardzo niedawno wiele wspólnych planów na przyszłość, bardzo dobrze się rozumieliśmy. Byłem przekonany, że nasz związek będzie trwał do końca życia. Żona również jeszcze kilka tygodni temu zapewniała mnie, że jest szczęśliwa, z resztą na taką zawsze wyglądała. Pierwszego dnia po moim powrocie pomimo wyraźnej przychylności, która trwa nadal - mieszkamy nadal razem - żona powiedziała, że "się rozpadła i nie może się poskładać", że mnie już nie kocha, że pośpieszyła się ze ślubem, stwierdziła też, że musi coś zmienić w swoim życiu bo stoi w miejscu (od dłuższego czasu ma problemy zawodowe, ciężko pracuje w kierunku innym niż wykształcenie, mocno poniżej swoich kwalifikacji). Stwierdziła także, że wiele rzeczy udawała i o wielu mi nie mowila dlatego moglem miec wrazenie, ze wszystko jest dobrze, że wcale się dobrze nie rozumieliśmy, nie mieliśmy zbyt wielu wspólnych zainteresowań itp. Z moich obserwacji wynikało coś zupełnie odwrotnego a nawet znajomi często stawiali nas za wzór jeśli chodzi o zgodność, dopasowanie i nie tylko. Mam takie wrażenie, że żona zaczeła bombardować całą naszą przeszłość, wypominając co jej we mnie przeszkadzało, co jej się nie podobało, zmieniając nagle zdanie i twierdząc, że nie żyło nam się razem wcale tak dobrze, że na ślub jednak nie była gotowa a tak