Skocz do zawartości
Forum

Samotność i bezradność przy trudnym dzieciństwie


Gość Neko-chan

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Neko-chan

Od... odkąd pamiętam byłam taka. Każdy może pomyśleć, że nie mam doświadczenia życiowego. Wiem, że niektórzy mają gorzej, ale jak wiele osób jest, które mają cudowne życie, a go nie doceniają.
Mam 16 lat. Moi rodzice nie są razem. Przeprowadzałam się coś koło 7 razy. Nie oceniam swojego życia, jako łatwe. Od 3 klasy podstawówki mieszkam z mamą i jej mężem. Wcześniej mieszkałam kilka lat z tata, bo mama była w szpitalu psychiatrycznym. Niestety okazało się, że nie możemy dalej mieszkać z tatą, gdyż Jego ojciec bez naszej wiedzy sprzedał dom, w którym żyliśmy. Pierwsze lata mojego życia były wbrew pozorom bardzo skomplikowane. Tata odchodził, wracał...
Od kiedy mieszkam z mamą czuję się co raz gorzej. Kiedy doszłam do już istniejącej klasy w jednej z podstawówek nie czułam się tam dobrze. Oni wszyscy się już znali, a ja byłam inna. Obca. Ciągnęło się to za mną aż do końca. W 5 i 6 klasie szydzili ze mnie. Wcześniej mieszkałam na takiej.. pół wsi. Nie znałam się na panujące modzie, nie mieliśmy dużo kasy, więc nie ubierałam się jakoś modnie. Nie miałam rzeczy, którymi mogłabym się pochwalić. W tym czasie moja młodsza siostra zaczęła być oczkiem w głowie mamy. To ona była najcudowniejsza, najlepsza, najlepiej sobie ze wszystkim radziła.