Skocz do zawartości
Forum

czy tak wypada?


Gość uzależniona1

Rekomendowane odpowiedzi

Gość uzależniona1

Rok temu na szkoleniu poznałam wspaniałego chłopaka.Świetny przyjaciel z którym można konie kraść.Dzwonimy do siebie i bardzo mu ufam.Mam męża,od pół roku nie mieszkamy razem,,rozwodu też nie mamy.Mąż teraz po pół roku prosi mnie o szansę,mówi ze mu zależy,że się zmieni itd...Nie podjęłam jeszcze decyzji czy mu tą szansę dam ale kolega którego poznałam na szkoleniu zaprosił mnie do kolegi na wesele.Aż podskoczyłam z radości!Ale moja mama do mnie;Toż to wstyd,Ty masz męża-nie masz rozwodu,masz dzieci,jak będziesz wyglądać w oczach innych? Jak mąż się dowie to Ci tego nie wybaczy!Czy naprawdę nie wypada mi iść na to wesele?Tak się cieszyłam...

Odnośnik do komentarza

Nie znam się zabardzo , ale moze moja wypowiedź coś pomoże :)
Może poprostu powiedź swojemu mężowi o tym , podobno szczerość popłaca :) lepiej powiedziec prawde niż zeby sie dowiedział od kogoś innego o tym. Skoro nie mieszkacie razem od pół roku , to chyba nic złego zebyś poszła na to wesele jako koleżanka , przecież to nie zdrada , tylko zwykła zabawa :) Pobawić się odstresować.

Odnośnik do komentarza
Gość uzależniona1

Ania...właśnie o to chodzi,poprostu jest moim przyjacielem.Nic mnie z nim nie łączy i nigdy nie zdradziłam mojego męża choć mam z nim okropne stosunki;ale moja mama stanowczo wybija mi to z głowy.Ta miejscowość w której będzie wesele jest 40 km od nas także nikt nie musi wiedzieć

Odnośnik do komentarza

Ja uważam,że powinnaś tak zrobić jak czujesz,z mężem powinnaś się rozwieść,nie wierz w to ,że on się poprawi,wiesz jak destrukcyjnie na Ciebie wpływał i z tego co pisałaś nie jesteś w stanie z nim być,
być może nowa znajomość i miłość pozwoliła by Ci wyjść z depresji,nie wiem, tak czy tak zrobisz ,zawsze jest ryzyko,