Skocz do zawartości
Forum

"Nadinteresowność" ojca w stosunku do mojego życia osobistego


Gość foreveralone

Rekomendowane odpowiedzi

Gość foreveralone

Cześć

Mam 22 lata. Studiuję, pracuję i robię wiele innych rzeczy dla siebie. Dręczy mnie to, że mój tata często mnie wypytuje o to, czy mam dziewczynę. Wiem, że chce abym był szczęśliwy itp, ale nie lubię takich pytań. Mam wrażenie, że chce maczać palce w moje życie osobiste. On się tłumaczy tym, że jest moim ojcem i że sobie może takie pytania zadawać. Czy jest ktoś, kto ma podobnie? Co o tym myślicie? Wiem, że problem jest śmieszny dla większości ale nie wiem jak mam delikatnie dać mu dać do zrozumienia, że to tylko moja sprawa? Mój ojciec niestety nie potrafi być bezinteresowny.

Odnośnik do komentarza

Coś ci się pomyliło - pytanie własnego syna czy ma dziewczynę to nie jest definicja "interesowności". Gdybyś ty miał córkę i miałaby 22 lata, czy nie zagadywałbyś czasem czy ma jakiegoś chłopaka na oku? Rodzice tak robią, wszyscy, to w pełni normalne i uzasadnione. Niektórzy robią to mało delikatnie no to powiedz że szukasz ale ze spokojem albo że póki co nie chcesz szukać itp. Będziesz miał córkę też będziesz ją wypytywał i obserwował całe osiedle kto za nią łazi ;D

Odnośnik do komentarza
Gość foreveralone

Gdybym powiedział, że mam, to by się wypytywał o jej rodziców. Kim są, gdzie pracują i ile zarabiają. O dziewczynę pyta się mnie conajmniej raz w tygodniu. Trochę za często moim zdaniem. Irytuje mnie to, tym bardziej że nikogo nie znajdę :-(

Odnośnik do komentarza
Gość foreveralone

nie ukrywam, że chciałbym mieć dziewczynę. Nie jest fajne bycie samemu. Ale cóż. Jak nikogo nie będę mieć, to nie chce myśleć, co ze sobą zrobię. Masz rację. Robi mi się przykro gdy ktoś się mnie pyta o druga połówkę :-(.

Odnośnik do komentarza
Gość zalamana konicznoscia istnienia