Skocz do zawartości
Forum

Zakochanie


Rekomendowane odpowiedzi

mam 19 lat jestem uczniem 3 klasy tech i w lutym zakochałem się w nauczycielce angielskiego, jest ona także moją wychowawczynią.Ma 27 lat.Od momentu kiedy się w niej zakochałem zaczołem do niej zagadywać na lekcjach coraz śmielej i częściej a jej reakcje były pozytywne, gdyż zaczęła się nawet usmiechać do mnie gdy się tylko spojrzałem.Później odważyłem się przyjść na lekcje dodatkową Byliśmy sam na sam i cały czas utrzymywaliśmy kontakt wzrokowy, poźniej rozmawialiśmy tematach pozaszkolnych a mianowicie o tym ze ona chodzi na fitness a ja na siłownie, poźniej przyszła jakaś uczennica się poprawiać to przy niej mnie wychwalała ze jakich to ona ma zdolnych uczniów itp. Po tym spotkaniu, na lekcji pani wychwaliła mnie powiedziała ze sie bardzo cieszyła i że w pokoju nauczycielskim sie jej pytali czemu jest taka szczęśliwa a ze ona mówiła że dzięki takiemu jednemu chłopczykowi.Następnie zadzwoniła do mojej mamy zeby mnie pochwalic ze sie staram itp.Mama stwierdziła ze az dziwne zeby nauczycielka tak chwaliła ucznia np.słowami ze musze byc fantastycznym facetem. Moj kolegal ktory siedzi ze mna w ławce równiez stwierdził ze cos jest na rzeczy. pozniej w maju miała urodziny i napisałem jej zyczenia uroodzinowe po czym na lekcji znow sie usmiechala.W tym miesiacu rozstała sie z chlopakiem prawdopodobnie gdyz byla smutna przez jakis czas a pozniej zaczol do niej zarywac jeden z nauczycieli.Pozniej mimo tego ze malo ze mna rozmawiala to byl okres czasu w ktorym na korytarzu idac pod sale spogladala sie na mnie,czulem na sobie jej wzrok poprostu, az w koncu idac pod sale spojrzala mi sie w oczy nasz wzrok sie spotkal i sie usmiechnelismy do siebie,na tej lekcji zachowywala sie jak typowa zakochana dziewczyna,gdyz usmiechala sie do wszystkich i zartowala,wogole zapomniala o prowadzeniu lekcji.Przez to odwazylem sie w czerwcu i zostalem po lekcji by powiedziec ze sie zakochalem,ona sie najpierw zaczerwienila i usm