Skocz do zawartości
Forum

zaszczepiony 7lat amfetamina


Gość vixa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!Mam 22 lata i od 7 lat biorę amfetamine praktycznie codziennie,maksymalna przerwa to 4-5 dni to juz sukces,od okolo miesiąca ide spać co 2gi dzień,jedyne co moge biłej damie zawdzieczyć to przez te lata łapałem zajawki,dzieki spidzie potrafiłem czytać na temat weterynarii,psiej psychologii,i ogolne o tematyce psów potrafiłem czytać przez kilka dni,bardzo mnie to interesowało i szybko chłonełem te wiedze(jedyny plus ) od około 3-4lat biorę żeby być normalnym,zeby pełnić normalne funkcje życiowe.....od około 2miesięcy zaczołem uczyć się socjologii,psychologii,patologii itp.ponieważ już w młodszyw wieku to widziałem,ale teraz postanowiłem bardzej poznać moje psychiczne pogrążności,lata amfetaminy rozwineły we mnie bardzo silne zachowania anty-społeczne,nie jestem dostosowany wogóle do społeczeństwa,gdy jestem u lekarza,stoje gdzies w kolejce,czekam z innymi ludzmi gdzies w poczekalniach,nie wiem jak to opisac walcze psychicznie z tymi ludzmi,odnosze dziwne wrażenia,pobyt wśród normalnych ludzi bardzo mnie stresuje,nie chodze do barów,pubów,restauracji ponieważ jak ja to nazywam mam fobie i zadna siła mnie tam nie zaciągnie(zalezy jaki dzien,czsami mocna fobia jest czasami lzejsza)
Za to dobrze się czuje wsród ludzi z mojego pułapu,mojej kategorii,za to jak do siebie wchodze do punktu z maszynami,gdzie zawsze swojaki siedzą,i żyje tylko nocą,tam gdzie jak ktoś idzie to nie jest to normalna osoba,po nocach tylko latają nocne marki.....