Skocz do zawartości
Forum

Ludzie mnie nie lubią


Gość weronika900

Rekomendowane odpowiedzi

Gość weronika900

Mam problem, który towarzyszył mi chyba od zawsze. Ciężko jest mi to opisać, ale postaram się jak najlepiej to przedstawić. Na początku podam przykład: jestem nowa w pracy, początkowo nikt nic do mnie nie ma, ale też nikt specjalnie się do mnie nie garnie (to oczywiste, nie wymagam tego). Z początkiem ludzie są mili, ale po niedługim czasie się to zmienia. Coraz częściej odczuwam delikatne docinki, na każde moje słowo otrzymuję tak jakby reprymendę, nie ważne czy się śmieję, żartuję, bo ogólnie jestem dość wesołą dziewczyną, lubię się śmiać itd., ale jak ktoś mi ciągle "podcina skrzydła", to nie mam ochoty więcej nic mówić i w końcu nie odzywam się prawie wcale. Źle się wtedy czuję, tak jakbym nie miała prawa głosu, bo nie ważne co powiem lub co zrobię, to zostanie to skrytykowane. Przykładem może być sytuacja w której koleżanka z pracy robiła problemy, bo nie pasowało jej miejsce w którym siedziała. Musiałyśmy pokombinować, żeby było dobrze i dla mnie i dla niej. Wtedy jak ona marudziła, wręcz miała pretensje, że ona tak siedzieć nie będzie, to nikt nic nie mówił, tylko, że przestawimy biurka i tyle. Jak ja się odezwałam, to zaraz, żebym się pospieszyła z decyzją jak chcę siedzieć, bo nie ma czasu itd. Ja zostałam skrytykowana, koleżanka nie, mimo iż to ona zainicjowała całe zamieszanie z tym związane. Nie jestem osobą, która jest jakaś cicha, spokojna, nie odezwie się kiedy trzeba i da sobie wejść na głowę, ale gdybym chciała za każdym razem się buntować, to musiałabym się co chwile ze wszystkimi kłócić i to nie ze swojej winy, bo ja nigdy pierwsza nie robię problemów. Co zrobić w takiej sytuacji? Czym to może być spowodowane?

Odnośnik do komentarza
Gość weronika900