Skocz do zawartości
Forum

Jak mam poradzić sobie z matematyką i zdać?


Gość kvlvjldf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem uczniem gimnazjum ogólnie mam dobre oceny z niczego żadnego zagrożenia oprócz matmy.. Jest to przedmiot, którego nie rozumiem ucze się ciagle do kartkówek, sprawdzianów wszystkiego, a efekty są takie, że mam 1 same czasem 2 i nie wiem z czego to wynika staram sie jak moge a grozi mi 1.. Zastanawiam się czy po prostu nie mam jakiś zaburzen psychicznych bo mimo uczenia się i tak mi nie wychodzi nie ptorafie tego zrozumieć i zapamiętac gdy się ucze matematyki mam uczucie odrealnienia jakbym żyła na innym świecie i nie moge się skupić jest tak tylko gdy uczę się matematyki i nie wiem co mam zrobić by zdać bo uczenie się jest tylko na marne.. Jakiś sposób ktoś ma lub może mi pomóc? Pomagają mi rodzice, koleżanki koledzy, a mimo to nie moge zrozumieć, a tak się staram.

Odnośnik do komentarza

Witaj. Jak zauważyłaś, masz problem tylko z nauką matematyki. Każdy z Nas w życiu ma rzeczy, które rozumie mniej lub bardziej, które sprawiają mu mniejsze lub większe trudności. Jednak nie oznacza to, że od razu ktoś ma zaburzenie psychiczne. Jeśli takowe ktoś mógłby przypuszczać to przede wszystkim podałaś za mało objawów.
To, że nie potrafisz się nauczyć tylko matematyki może mieć kilka przyczyn. Jedną z nich może być nieumiejętne tłumaczenie przez osoby, które o to prosiłaś. Ponieważ informacje z lekcji nie wystarczają czasem rzeczywiście potrzeba kogoś, kto to wszystko wyjaśni. Nie pomyślałaś może żeby udać się do nauczyciela po lekcji i poprosić o wytłumaczenie? Albo zapisać się na korepetycje? Teraz może być trudno, ale możesz spróbować znaleźć kogoś, kto pomoże Ci poprawić te oceny.