Skocz do zawartości
Forum

Zauroczenie w wychowance na obozie młodzieżowym


Gość szef202

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.. Mam 22 lata i jestem studentem. Moja historia rozpoczela sie na jednym z obozow letnich na ktorym bylem opiekunem. Jedna z podopiecznych akurat nie moja na szczescie okazala byc sie dziewczyna w wieku 17 lat. Coz świetnie mi sie z nia rozmawialo ale wiedzialem ze i tak nic z tego nigdy nie bedzie bo przeciez jak.. Roznica wieku miazdzy. Skonczyl sie oboz, bylem pewny ze wszytsko sie skonczy i bedzie wszystko jak dawniej. Jednak mylilem sie, gdyz niestety spotykalismy sie jakims przypadkiem ze soba a to wpadajac na siebie a to na basenie, zakupach. Zaczelismy pisac ze soba.. I tak to sie zaczelo. Teraz chyba to tylko mi zalezy i jestem w totalnym dole. Na studiach olewam wszystko jak leci bo zwyczajnie mi sie nie chce.. Imprezuje na maksa upijajac sie na kolejnych imprezach i wyrywajac kolejne nic nie znaczace dziewczyny. Na imprezach wiadomo jest wszystkoi w porzadku ale jak sie budze widze tylko jej twarz i wtedy sie zaczyna. Brak chęci na cokolwiek w tej sytuacji jest dla mnie przerazajacy. POwiedzcie czy to ma jakis sens?? Czy taka milosc jest mozliwa? pewnie nie.. z gory dzieki za pomoc..

Odnośnik do komentarza

Sens? A czy to jest ważne? Miłość...? Może to za duże słowo. Na pewno silne uczucie. Na pewno poczucie odrzucenia. A miłość? Ona kiedyś do Ciebie przyjdzie, na pewno. I wtedy nie będziesz musiał się upijać. Wtedy będziesz uczył się najlepiej, by tylko jej zaimponować. Czasem trzeba po prostu przeżyć nie wiadomo ile ran, by dojrzeć do prawdziwej miłości. Dojrzeć - mam na myśli, przeżywać ją odpowiednio. Spotkasz kiedyś kogoś takiego, kto będzie "autorem Twojego uśmiechu" ;). Obiecuję Ci to. Tymczasem skup się na nauce. Reszta się jakoś ułoży.

Odnośnik do komentarza