Forum Psychologia

Jestem alkoholikiem

~blazej69

~blazej69

Witam, doszedłem do etapu kiedy potrzebuję pomocy. Od pół roku piję codziennie. Oszukuję rodzinę i nie potrafię sobie z tym poradzić. Jestem zawodowym kierowcą i kiedy pracuję potrafię nie pić, ale każdego dnia kiedy wracam z pracy kupuję piwo lub wódkę i piję. Zawsze w takich ilościach, aby następnego dnia móc pracowac, ale nie potrafię przestać. Nie chcę, żeby moja 5-letnia córeczka patrzyła na to. tłumaczę sobie, ze ona nie rozumie, ale to nie jest sposób. Nie potrafię przestać pić. Żona próbuje mi pomóc, ale ja nie potrafię. słucham jej, przytakuję i piję przy kazdej okazji. chciałbym naprawić wszystko to co zepsułem, ale po prostu nie radzę sobie z tym. może to moje dzieciństwo jest przyczyną, moze to geny. moja matka kiedyś piła i czasem tłumaczę sobie, że to jest powód, ale ważne jest to, że chcę przestać i nie potrafię sobie z tym poradzić. prosze o pomoc . jeśli jest ktoś kto może i potrafi mi pomóc to bardzo prosze,chce ratować to co mi zostało,czyli moją rodzine i nie chce,aby moja córka na to wszystko patrzyła.Jeśli jest ktoś,kto pomoże to bardzo prosze,podaje swój adres mejlowy i czekam na odpowiedź,codziennie wieczorem sprawdzam poczte,także odczytam każdą wiadomość.Czekam na pomoc i pozdrawiam.Dziękuje.

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~fiola

~fiola

Z alkoholizmem też można wygrać, więc się nie poddawajcie. Mąż był alkoholikiem przez wiele lat i w końcu zdał sobie sprawę z narastającego problemu. Wybraliśmy wspólnie ośrodek na (osrodkiterapii.pl) i udało się znaleźć profesjonalną pomoc dla niego. Bardzo przydatny ranking.

~Suulo

~Suulo

ja znam ze swojego doświadczenia ośrodek przebudzenie - dobry ośrodek, potrafią pomóc trzeba tylko chcieć :) on jest w Ligocie Pięknej na Dolnym Śląsku - spokój, cisza, można się skupić! polecam tym potrzebującym!

~Wiesiek1223

~Wiesiek1223