Forum Odchudzanie krok po kroku

Jaka dieta na odchudzanie?

~P...l

~P...l

Witam i błagań szukam pomocy potrzebuje diety sxhudnac z 14kg jestem zdrowa mam29lat170cm i waga74kg tryb siedzący czasem spacery z dziećmi jem malo i malo pije czy ktoś mi pomoże nie drogo najlepiej zadarmo

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Zara1

Zara1

Najbezpieczniej będzie, jeśli zasięgniesz specjalistycznej konsultacji. Ja na przykład sama nie odważę się stosować diety i ćwiczeń, ponieważ nie znam się na tym. W tym celu zaplanowałam sobie wyjazd na takie wczasy odchudzające https://odchudzanie.primaveraspa.pl/programy-odchudzajace/wczasy-odchudzajace-nad-morzem.html . Będę tam miała dużo zajęć i co najważniejsze spotkanie z dietetykiem i psychologiem. Ceny pakietów na początku roku są najlepsze, dlatego warto to wykorzystać.

207955 zara1 Kobieta, 47 lat, Gdańsk
~Paulina B

~Paulina B

Mi udało się pokonać nadwagę poprzez ćwiczenia, zastosowanie diety, gdzie nie przekraczałam 1200 kcal dziennie i zastosowaniu Slimunox

Łukasz Czerwion

Łukasz Czerwion

1200 kcal, nie znam Twoich wymiarów, ale założę się że to nie jest dieta tylko głodówka. I znów ta reklama jakiegoś dziadostwa, nie macie wstydu, ludzie proszą o pomoc, a Wy wciskacie produkt.

Jeśli chcesz za darmo to:
Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne (na internecie znajdziesz jak wpiszesz w Google - tak nie są jakieś mega dokładne, ale masz już punkt odniesienia) i wyjdzie Ci tzw. Zerowe zapotrzebowanie, robisz od tego deficyt (odejmujesz kalorie) i masz kaloryczność dzienną na odchudzanie.

Jeśli chcesz to robić zdrowo to musisz pilnować też makroskładników. Tzn zachować odpowiednie propozycje Białka Tłuszczu i Węglowodanów, tu opcji jest wiele, ale jeśli chcesz zachować zdrowie to np tłuszczy musi być mniej więcej 0,7-1g na kilogram masy ciała (dzięki temu nie zniszczysz sobie gospodarki hormonalnej, później kobietą wypadają włosy, problemy z miesiączka itd)