Skocz do zawartości
Forum

Nerwica a ważne egzaminy


Rekomendowane odpowiedzi

Moja kolezanka miała przystąpić do egzaminu maturalnego jednak przez nerwicę nie przystąpiła. Od dłuzszego czasu jest na silnych lekach. Zawsze kiedy dzwoni do mnie płacze,żali się,że nie ma juz siły. Bardzo mi jej żal bo chciałabym jej pomoc. Wiem,że przed maturami miała wielkie plany na przyszłość.Dobre studia,jakaś praca. A teraz widzę jak straciła wiarę w siebie.Nie mogę na to patrzeć. Jak ją podbudować,żeby zdała maturę dobrze i jej plany całkowicie nie legły w gruzach? Wiem,ze bardzo boi sie matur to co będzie gdy dostanie sie na studia? Jestem studentką i wiem,ze tutaj to dopiero są nerwy i matura co miesiac.
Nie wiem co jej powiedzieć ani jak zacząc taką rozmowę a nie chce zostawić jej samej...

L'amore non ha un senso, L'amore non ha un nome , L'amore bagna gli occhi, L'amore riscalda il cuore
L'amore batte i denti, L'amore non ha ragione
L'amore esiste...

Odnośnik do komentarza
Gość Czarna Wdowa

ciężko coś zrobić w takiej sytuacji. Może zaproponuj jej pomoc przy nauce, że będziesz ją przepytywać ? Może wtedy bedzie jej łatwiej poradzić sobie i z nauką i z materiałem... Wtedy też będziesz mogła z nią pogadać, jakoś ją podnieść na duchu ...

Odnośnik do komentarza
Gość Kosmatka

Wspólne uczenie sie to dobry pomysł... innym to może komplementowanie? Wspieranie jej, mówienie że jest mądra i że się w nią wierzy? Może to sprawi że trochę uwierzy w siebie. A czy ona bierze jakieś leki? Chodzi na jąkąś terapię? Może to jej warto zaproponować?

Odnośnik do komentarza