Skocz do zawartości
Forum

Duszności i lęk przed śmiercią


Gość Kamil95

Rekomendowane odpowiedzi

Witam , jestem mężczyzną i mam 18 lat, pracuję jako kucharz srednio 50h w tygodniu "praca stojąca" mam 178cm wzrostu i wagę ok.60 kg , ogólnie mało jem . Od paru tygodni za dnia czasami kłuje mnie w okolicach serca ale wiele osob mowilo , że to przez kregoslup ponieważ mam lekką skolioze . W nocy gdy tylko próbuje polozyc sie spac od razu mam napady lękowe, z nikąd taka fala gorąca prze ze mnie przechodzi , zaczynają się wypieki na twarzy , gorące uszy , bardzo ciezko mi sie oddycha , kontroluje oddech , notorycznie sprawdzam puls, ganiam do toalety aby zmoczyc cale cialo zimną wodą , wymyslam i dopisuje choroby , sięgam po telefon żeby zadzwonic po karetke po czym to mija , kładę sie spac uradowany ze atak minął a za moment znow jest to samo i tak prawie kazdej nocy przez 30 min do godziny czasu a czasami trwa to po pare godzin zanim zasne , co gorsze "dusznosci" czasami nie ustepuja nawet gdy juz jest po wszystkim , kombinuje co z tym zrobic i pogarsza mi się, codziennie czytam o innych objawach w internecie. Boje sie zrobic badania , boje się że to bedzie cos powaznego a nie zwykla nerwica którą psychiatra lub psycholog wyleczy rozmową, chcialbym wkoncu normalnie zasnac , nie myslac o kolejnej nie przespanej nocy . Martwie sie o swoje życie . Bardzo proszę o pomoc ! :(

Odnośnik do komentarza

Witaj Kamil95!

Drogą wirtualną nie da się postawić żadnej diagnozy, ale Twoje objawy są bardzo symptomatyczne i mogą wskazywać na nerwicę. Napady, o których wspomniałeś, przypominają ataki paniki, stąd takie objawy, jak: kłucie w okolicach serca, uderzenia gorąca, wypieki na twarzy, problemy z oddychaniem, duszności etc. Zamiast szukać w Internecie interpretacji dla swoich dolegliwości i zamartwiać się, jakie choroby mogą Ci dolegać, najlepiej udaj się do lekarza psychiatry, który postawi rzetelne rozpoznanie i zaproponuje odpowiednie leczenie (leki i/lub psychoterapię).