Forum męskie sprawy

Pompka do penisa - problem.

usialala

usialala

Uszanowanie

Otóż mój problem polega na tym że przez dłuższy czas używałem pompki do penisa i bagatelizowałem problemy skórne, które w ten czas się pojawiały. Pompkę odstawiłem już na parę tygodni, a problemy skórne nie ustępują. Kupiłem maść Arcalen i używam dopiero jeden dzień. Ciężko mówić o jakichś efektach.
Skóra na penisie jest czarna, jednak kiedy ją rozciągam robi przybiera normalny kolor. Mogę prosić o radę w sprawię mojego problemu ??

PS. załączam zdjęcia.

  • pompka-do-penisa-problem_8034.jpg
  • pompka-do-penisa-problem_8035.jpg
167255 usialala Mężczyzna, 27 lat, Olsztyn

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~zabarwiony

~zabarwiony

Opiszę ci swoją sytuację bo są ciekawe podobieństwa.

Kilka lat temu zadrapałem się w napletek. Po jakimś czasie (kilka tygodni-miesiąc) okolica zadrapania ściemniała. Też jest efekt że podczas wzwodu to jest dużo mniej widoczne, a np. w zimie (jak jest w rozmiarze super mini) plama jest znacznie ciemniejsza od okolicy. Próbowałem różnych rzeczy: czekania aż przejdzie, kilku maści, a nawet specjalnej maści rozjaśniającej (do usuwania przebarwień). Pół roku już ją używam. Rzeczywiście rozjaśniło to skórę, tylko że wszędzie, nie tylko plamę. Czyli plama jest jak była, jaśniejsza, ale reszta też jest jaśniejsza więc ogólnie jest tak samo widoczna jak przedtem. Wydaje mi się że to jest coś w rodzaju ciemnych punktów w skórze, bo gdy się ją rozciągnie to całość jest dużo mniej widoczna - tak jakby tych punktów było wtedy mniej na danej powierzchni. U mnie to jest dużo mniejsza powierzchnia niż u ciebie.

Możesz wrzucić zdjęcie z rozciągniętą skórą (albo np. ze wzwodem ) jak to wtedy wygląda? Czy np da się dostrzec gdzie zaczyna się ten obszar i na ile to rozjaśnia ci tę skórę (domyślam się że u ciebie to powinno być ciemniejsze i bardziej widoczne niż u mnie). To problemu nie rozwiąże, ale może dało by się jakoś ustalić co się właściwie stało (moja najlepsza teoria: zrobił się "tatuaż" np z krwi która dostała się tam gdzie nie powinna i już została na stałe).

usialala

usialala

Dzięki za odpowiedź i zainteresowanie

Otóż teoria z "tatuażem" jest jak najbardziej prawdopodobna. Szukałem wcześniej w internecie coś na ten temat, ale znalazłem tylko jeden podobny wątek, gdzie lekarz zalecił Arcalen - maść na wchłanianie siniaków.
Wydaje mi się że u mnie powstało coś w rodzaju wylewów podskórnych i Arcalen powinien pomóc. Na razie chyba zauważam że plama robi się bladsza, maści używam 2 dni. Daje sobie 10 dni z tą maścią i zobaczę co dalej.
Później może wrzucę jakieś zdjęcia jak kolega wyżej prosił.

Jednakże miło by było, gdyby wypowiedział się na ten temat jakiś ekspert, ponieważ sprawa jest dla mnie bardzo ważna. Ten problem mocno oddziałuje na mnie emocjonalnie.

167255 usialala Mężczyzna, 27 lat, Olsztyn
usialala

usialala

Tak penis wygląda po 7 dniach stosowania maści Arcalen - efekt mizerny :/
Zdjęcia zrobiłem przy lekkim wzwodzie penisa. Wtedy skóra wygląda inaczej - jest nieco jaśniejsza. W normalnym stanie skóra wygląda niemal identycznie jak na początku...

Muszę szukać innego sposobu... Będę informował o efektach.

  • pompka-do-penisa-problem_8043.jpg
  • pompka-do-penisa-problem_8044.jpg
  • pompka-do-penisa-problem_8045.jpg
167255 usialala Mężczyzna, 27 lat, Olsztyn
Onan barbarzyńca

Onan barbarzyńca

Tego który widnieje na drugim zdjęciu, po prawej stronie. A tak to, wydaje się mi że tą pomką zrobiłeś sobie siniaka na penisie. Może za często jej używasz?

211553 onan-barbarzynca Mężczyzna, 44 lata, Budapeszt
usialala

usialala

Właśnie jestem w trakcie lektury na zagranicznych forach o tym problemie. Wiele jest do czytania....
Pompki nie używam już miesiąc. Lioton 1000 nic nie wskórał, Arcalen też raczej nie pomoże...
Wygląda to jak siniak, ale widocznie jest to jakiś poważniejszy wylew podskórny.
Co do pierścienia, ja już tam mam :)

167255 usialala Mężczyzna, 27 lat, Olsztyn
Onan barbarzyńca

Onan barbarzyńca wpis edytowany

Jednak widzę że lepsza jest rączka od pompki. Nie wstydz się pójść do urologa. przecież nie jesteś pierwszy, a ni ostatni onanista na świecie

211553 onan-barbarzynca Mężczyzna, 44 lata, Budapeszt
usialala

usialala

Dobrze, jako że nikt się nie interesuje tym wątkiem (tym bardziej z grona "ekspertów") - poza szanownym Panem Onanem Barbarzyńcom który jako rozsądny człowiek każe mi po prostu iść do urologa. Ja, ze względu na to że plama się nie powiększa i nie odczuwam żadnego fizycznego dyskomfortu, postanowiłem potraktować ten wątek jako dziennik badawczy na którym może ktoś jeszcze skorzysta.

Otóż będę tu opisywał i dzielił się efektami z metod wypróbowanych przeze mnie.

Jako że maście z heparyną i Arcalen nie dają zadowalających efektów będę szukał w internecie innych metod.

Ale...

Co mi się udało do tej pory dowiedzieć...

Otóż przyczyną PRAWDOPODOBNIE jest nagromadzenie hemoglobiny i kolorowych produktów degradacji (biliwerdyna, bilirubina i żelazo) w skórze właściwej i naskórku. Utleniona krew o czarnym zabarwieniu za sprawą kompresji zostaje uwięziona blisko powierzchni skóry.

To tyle, pozdrawiam...

167255 usialala Mężczyzna, 27 lat, Olsztyn
~zabarwiony

~zabarwiony

U ciebie sytuacja wygląda dużo gorzej niż u mnie. U mnie wzwód powoduje że plama staje się praktycznie niewidoczna, u ciebie w dalszym ciągu jest wyraźnie ciemniejsza skóra.

Daj znać jak znajdziesz jakieś rozwiązanie, też by mi się przydało.
Postaram się wrzucić jakieś swoje zdjęcia w weekend przy dziennym świetle. Zobaczysz o co mi chodzi.

~zabarwiony

~zabarwiony

Zrobiłem zdjęcia. Nie widać na nich za dużo, ale może do czegoś się przydadzą. U mnie sytuacja wygląda zdecydowanie lepiej. Podczas wzwodu plama jest praktycznie niedostrzegalna.

Bez wzwodu, plamę najlepiej widać jak się zestawi ze skórą na nogach: https://www.fotosik.pl/zdjecie/2762100bb588d795
Wzwód z założonym napletkiem, żeby móc dostrzec plamę w zasadzie trzeba wiedzieć gdzie ona jest: https://www.fotosik.pl/zdjecie/555a9df723e9f75c
Wzwód ze zdjętym napletkiem, jak wyżej ale plama jest przesunięta w stronę brzucha: https://www.fotosik.pl/zdjecie/02635110c03ecdbc

Ja używam maści z hydrochinonem, efekt jest dość słaby. Daj znać jak uda ci się coś wymyślić.

usialala

usialala

Byłem bardzo zajęty i nie miałem czasu na zainteresowanie się tematem. W sprawie odbarwienia też nic nie robiłem :(

Informacji głównie szukam na zagranicznych forach...

Będę eksperymentował z octem jabłkowym, daje podobno niezłe efekty, o maści z hydrochinonem też słyszałem - podobno bardzo pomaga... Jak możesz to napisz co to za maść,

U Ciebie plamy są bardzo małe i wręcz niewidoczne, gdybym doszedł do takiego efektu to już bym był happy :)

Dzisiaj zaczynam z octem jabłkowym i ćwiczeniem o nazwie firegoat roll, ćwiczenie polega na obracaniu penisem tak, jakbyśmy próbowali rozpalić ognisko patykiem ;) 30 sekund do minuty x 3

Wrzucę potem zdjęcia i opiszę efekty.

167255 usialala Mężczyzna, 27 lat, Olsztyn
~zabarwiony

~zabarwiony

NeoStrata HQ Skin Lightening Gel. Kupiony na ebay. Zasadniczo nie jest dopuszczony do sprzedaży w UE.

Rozjaśnia wszystko, więc plama pozostaje widoczna na rozjaśnionej skórze.