Skocz do zawartości
Forum

Stagnacja mięśni


Gość rafał30

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Trenuję już od 3 lat, niestety dwa miesiące temu dopadła mnie stagnacja mięśni. Wysokobiałkowa dieta i regularne treningi nie przynoszą żadnego progresu. Powoli tracę motywację i chęci do dalszych ćwiczeń. Czy ktoś z Was zna jakieś sprawdzone sposoby na to, żeby tkanka mięśniowa znowu zaczęła rosnąć?

Odnośnik do komentarza

W moim przypadku sprawdziła się suplementacja, którą doradził mi trener. Przy doborze preparatu kieruj się głównie tym, żeby w składzie była arginina i jakiś naturalny booster testosteronu. Oczywiście nie zapominaj o regularnym treningu i pilnowaniu diety. Wtedy na pewno zobaczysz progres.

Odnośnik do komentarza

Sprawdź sobie LargoMass, bo ma wiele dobrych opinii w necie. Skład też jest spoko, bo ma argininę, karnitynę i naturalny booster teścia. Zawartość to w 100% natura, więc nie będzie obciążał organizmu. Według mnie warto spróbować.

Odnośnik do komentarza

Z tego co się orientowałem to w sklepie go nie dostaniesz. Lepiej zamówić bezpośrednio od producenta, żeby mieć pewność, że produkt jest oryginalny. Naturalnym boosterem testosteronu w LargoMass jest ekstrakt z tribulus terrestris, który dodatkowo pozytywnie oddziałuje na potencję. Jest to sprawdzone info.

Odnośnik do komentarza

Mam już tego supla i stosuję od 3 dni. Dzienna dawka to dwie tabletki. Jak na razie zauważyłem, że podskoczyła mi wytrzymałość, bo podstawowe serie, które wcześniej wykonywałem aktualnie nie sprawiają mi żadnego problemu. Zobaczmy co będzie dalej.

Odnośnik do komentarza