Forum męskie sprawy

slabe libido

khkris

khkris

Witam serdecznie moje pytanie dotyczy estrogenu u mężczyzn. Ponieważ od kilku lat borykam sie z brakiem libido ogólnym zmeczeniem i objawami depresji . Wszystkie wyniki hormonów sa ok tylko estradiol jest poniżej normy czy to moze byc przyczyna ,

175701 khkris Mężczyzna, 40 lat, Gdańsk

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~tudorr

~tudorr

U mnie po iqman jest taka jak była nie wiem, z dobre 30 lat temu, trafiało mnie, gdy pomyślałem, że w związku z tym że żona może już bez obaw o ciążę, że w końcu ze spokojem możemy razem, a tu mi maszyna wysiadać zaczęła. A teraz... no cóz, teraz to dopiero możemy cieszyć się seksem, na maksa, w każdej możliwej ni akceptowanej przez nas formie

karoool900

karoool900

Warto odwiedzić lekarza i dowiedzieć się o możliwych przyczynach takiego stanu rzeczy. Całkiem możliwe że jest to spowodowane wspomnianą depresją, ale też np. nieodpowiednim odżywianiem.

188760 karoool900 Mężczyzna, 27 lat, Poznań
~tomi8787

~tomi8787

Z tego co piszesz to jest to poważna sprawa i trzeba zasięgnąć porady psychiatry. Żadne tableteczki tu nie pomogą jeśli nie rozwiążesz przyczyny. Trzymam kciuki

~Sylwestwer.S

~Sylwestwer.S

Spróbuj zastosować tabletki iqman, mione pomogły i to bardzo, od czasu jak je brąłem, to nie mam najmniejszych problemów ani z erekcja, ani ze zbyt wczesnym wytryskiem

JackFrost

JackFrost

khkris, zbyt niski poziom estradiolu może być przyczyną zarówno stanów depresyjnych jak i braku libido. Najlepiej będzie, jeśli z wynikami badań udasz się do endokrynologa.

197807 jackfrost Mężczyzna, 53 lata, Łódź
~Nataniell

~Nataniell

Masaż może ci zrobic partnerka, jak już z instrumentem będzie OK. A na poważnie, jak wspomniałem juz w jednym z postów, też miałem tego rodzaju problemy i na Allegro kupiłem tabletki iqman. Jak dla mnie rewelacha.3 miesiace i najmniejszych problemów z erekcją, pomimo, że samych tabletek nie biorę już od pół roku