Forum Kuchnia

Ulubione produkty spożywcze

~aniuta

~aniuta

macie takie? które macie wrażenie, że Wam się nigdy nie znudzą i dopóki będą je produkować, to zawsze bedziecie je kupować? ja takie mam.. np. kocham kefir milko, wafle ryżowe sante i masło śmietankowe kerrygold... a Wy?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Shezze

~Shezze

bake rolls-y:lol: codziennie je spozywam dopoki nie zabraknie mi srodkow do kupywania paszy:P hmm...lubie jeszcze wafle ryzowe i oczywiscie gume do zucia owocowa (no bo kto jest taki zdolny ze zdola naraz przezuwac 20drazetek:lol:)
~kejtik

~kejtik

Ojej jest ich dużo, ja uwielbim wszytsko co jest z cynamonem: platki, danio, ciasteczka :bigrazz:
~Shezze

~Shezze

a no zapomnialam....muesli! szczegolnie z jogurtem albo zimnym mlekiem, lub jako pasza na sucho:bigrazz:
~fallen_angel

~fallen_angel

Aksamitny jogurt Danone malinowy (kocham), czekolada deserowa Milka, pieczywo chrupkie Wasa Beauty, Nałęczowianka, herbata English Breakfast, surimi.
~myszka123

~myszka123

moje typy to
pizza rostorante w każdym smaku
mandarynki w każdych ilościach
czekoladę z orzechami "z okienkiem"
chałwa :smilewinkgrin:
~Shezze

~Shezze

az wy lakomczuch. a ile nasze ulubione potrawy maja kalorii...ale raczej nie chcecie wiedziec:lol:
~Misia0014

~Misia0014

ja też uwielbiam truskawkowe Chupa-Chupsy. uwielbiam też ryż w każdej postaci, kiwi, śliwki, marchewka:P Jogobella zielone jabłko... to niektóre z wielu:P
~Shelby

~Shelby

jak chupa chupsy to tylko te smietankowo jakies:lol: Innych nie toleruje^^
Z cukierków: CADBURY CHOCLAIRS ECLAIRS! Zdecydowanie:yes:
Z czekolad: biała lub z nadzieniem toffi z Wedla
Z napojów/soków: Multiwtamina :D, Kubuś marchew-jabłko-banan, sok jabłkowo-miętowy, obojętnie jakiej marki.
Poza tym: crunchipsy grubo krojone...smaki wszystkie^^, zupka chińska: Diabolo pomidoro:lol:- podstawa jadłospisu szanującego się studenta:lol:
~Shezze

~Shezze

ja nie wiem co wy widzicie w tej miecie. ja rozumiem ze to oddech odswieza wiec moze to:lol: ale ja po miecie od urodzenia mam odruch...yyyy (brzydze sie powiedziec) wiecie jaki...ze tak powiem zwrotny:lol::lol:
~Shelby

~Shelby

wymiotny? czemu brzydzisz się powiedziec? xD
ja bardzo lubię jabłkowo-mietowy sok. Taki ma własnie charakterystyczny posmak. I wcale tej miety nie czuc, nie jest mdły jak inne. Jabłko-brzoskiwinia tez jest dobra...z Hortexu chyba.
Ogolnie to tez nie lubię miety. Cukierki miętowe są obrzydliwe, gum do żucia nie cierpie, mietowych oczywiscie najbardziej, ale w tym soku wcale tej miety tak nie czuc.
~Misia0014

~Misia0014

ja lubię napoje z miętą. ale raczej wolę, gdy jest z nią jabłko albo brzoskwinia:) ostatnio kupiłam sobie herbatę Ivring właśnie z egzotycznymi owocami i miętą. poprostu pyszna:p
~gosia32

~gosia32

a ja bardzo lubię wszystko co jest z kokosem, wiórki, lody, cistka,mleko kookosowe
~myszka123

~myszka123

też lubię musli ostatnio moje ulubione to vitalis tropikalne,
na śniadanie z mlekiem albo jogurtem naturalnym a potem podjadam na sucho szczególnie przed komputerem lubię sobie pochrupać
~younglady

~younglady

Ja mam tak z wędlinami. Nigdy nigdy nigdy w życiu mi się nie znudzą. Zmieniam tylko rodzaje i smaki wędlin ale tak ogólnie to jestem jak najbardziej mięsożerna i kanapki bez wędlinki są dziwne :D Kocham wędliny z lap-pol.pl bo ich smak mnie po prostu rozkłada na łopatki i się rozpływają wręcz w ustach :)
Poza wędlinami to jestem maniakiem chrupków i ostatnio chipsów o smaku soli morskiej z pieprzem. Jami jami :) W ogóle jedzenie jest spoko!
~myszka123

~myszka123

ja ostatnio obżeram się deserami Paradis, tymi reklamowanymi przez anioły :lol:
normalnie niebo w gębie
~werona

~werona

uwielbiam kawe zbozowa o smaku waniliowym, a jesli nie ma akurat waniliowej, to dodatek napoju sojowego alpro soya o smaku waniliowym sprawia, ze kawka smakuje jeszcze lepiej :). To juz jest taki staly punkt mojego kulinarnego programu dnia, przynajmniej od czasu, gdy pracuje w alpro:)
~myszka123

~myszka123

niedawno pisałam wam o tych deserach paradis czekoladowym i waniliowym a teraz jeszcze są owocowe też pyszne, kto nie próbował zachęcam :):D
~forte

~forte

Ja nie mogę żyć bez serka pleśniowego brie z orzechami włoskimi President... No niebo w gębie po prostu :)