Forum Kobiety

Pomysły na świąteczny prezent dla męża

~janeczka1981

~janeczka1981

szukam praktycznego, ale "modnego" prezentu dla mojego męża. Wiem, że do świąt jeszcze trochę, ale chcę by prezent był w 100% trafiony, także chętnie poznam Wasze propozycje.

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~kokoszka12

~kokoszka12

a czego nie ma, a chciałby mieć? albo czym się interesuje Twój mąż?

~lemioch

~lemioch

W moim domu klasyką zawsze był krawat/koszula/perfumy. A czym się interesuje Twój mąż? Zawsze można kupic jakąś płytę, książkę, grę komputerową.

~janeczka1981

~janeczka1981

A co sądzicie o maszynce elektrycznej? myślałam i myślałam.. to chyba praktyczny prezent. Jestem jednak zielona w temacie tego typu sprzętu. Może wiecie, który producent ma w swojej ofercie godne uwagi maszynki.

maaaaaaaaja

maaaaaaaaja

hmmm drogie kobitki ja to wymyslilam praktyczny,zadowalajacy i zupelnie inny prezent dla swojego mazusia,a mianowicie kilka czerwonych kokardek w sumie 3 heheh czerwona wstazka i czapusia mikolaja i oczywiscie ja w to ubrana prezent bedzie suuuuuper takze polecam :)a co pod choinke?kupcie jakis drobiazg .......a na wieczor daj mu prezent:)pozdrawiam

108741 maaaaaaaaja Kobieta, 31 lat, ZA SIEDMIOMA LASAMI
yoka

yoka

Ja kupiłam długopis z wygrawerowanym imieniem oraz super książkę dla mojego 40-letniego męża "Wyjątkowy rocznik 1973" - taka kronika z dziecięcych lat. Mąż uwielbia historię a to taka historia jego młodzieńczych lat w pigułce- troszkę polityki, wydarzeń muzycznych, sportowych, kulturalnych, coś z techniki itp Wywiad ze znanym celebrytą urodzonym w tym roku, fajne zdjecia. Jest miejsce na zdjęcia z dzieciństwa, wpisy ... Zajrzyjcie do Empiku bo naprawdę fajny oryginalny prezent i to za grosze

• th_pomysly-na-swiateczny-prezent-dla-meza_1267.jpg
109040 yoka Kobieta, 42 lata, Białystok
annkaa

annkaa

Maszynkę polecam z philipsa ;) A sama jak zwykle nie wiem co wymyślić, może czapkę i szalik bo nie chce nosić - jak dziecko :p