Skocz do zawartości
Forum

pytanie do anglistów/studentów anglistyki


Gość Matyldaa28

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Matyldaa28

Cześć! Mam takie pytanie!
Mam 28 lat, jestem po studiach medycznych (mgr), pracuję w zawodzie, ale od paru lat udzielam korków z angielskiego.
Ostatnio byłam na kursie C1, zrobiłam też certyfikat FCE. Tyle, jeśli chodzi o moje kwalifikacje. Poziom języka osobiście oceniam jako komunikatywny- raczej bez problemu porozumiewam się w tematach codziennych i medycznych.