Skocz do zawartości
Forum

technik administracji dobry kierunek czy nie?


Gość kobieta 33dry

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kobieta 33dry

Witam jestem po technikum handlowym z dyplomem lecz bez matury której mi teraz brakuje ponieważ poszłabym na studia ale nie mogę wrócić do zawodu ekspedientka i zaczynam naukę w kierunku technik administracji w szkole policealnej nauka trwa 2 lata dwa łikendy w miesiącu podoba mi się ten kierunek dobry wybrałam kierunek czy nie

Odnośnik do komentarza
Gość Martyna Matylda

hej,
Ostatnio przeglądam trochę ogłoszeń i widzę, że jest zapotrzebowanie na pracowników biurowych, administracyjnych, bo oni potrzebni są i w urzędach i w placówkach zdrowia i w szkołach a nawet prywatnych firmach, więc jak najbardziej. Ja pracowałam jako sekretarka przez jakiś czas, bardzo przydaje się, a nawet niezbędna jest sprawna obsługa komputera, Word na pewno, ale też często Excel i Power Point. Warto poduczyć się też języka, żeby opanować go chociaż na średnim poziomie= komunikatywny w życiu codziennym.

Odnośnik do komentarza

Pracuje w zawodzie a jestem po szkole policealnej ŻAK. Większych problemów ze znalezieniem pracy nie miałam, wystarczyło trochę samozaparcia i chęci, a do do samej edukacji zastrzeżeń nie mam. Bardzo dobrze wspominam naukę w tej szkole.

Odnośnik do komentarza

Weszłam na ten wątek, ponieważ jakiś czas temu też zastanawiałam się, czy iść na studia i studiować przez długi czas, czy wybrać szybszą drogę uzyskania kwalifikacji zawodowych. Odnośnie kursów na opiekunkę w żłobku to wiem, że są cały czas otwarte nabory na stronie opiekun.net. Siostra tam robiła (swoją drogą ona faktycznie szybko uzyskała uprawnienia zawodowe). Więc to prawda, że czasem kurs jest lepszym rozwiązaniem niż studia.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!