Skocz do zawartości
Forum

Jakie warsztaty samochodowe polecacie?


Gość Berenika26

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Berenika26
Mój facet zdenerwował mnie dzisiaj na maxa! popsuł mi się pierwszy raz samochód, jestem oczywiście zielona w tych sprawach, gdzie go odprowadzić itp. a on mi każe radzić sobie samej, no i mam plan nie dać mu tej satysfakcji i sobie poradzić! gdzie Wy naprawiacie swoje samochody? jakie warsztaty są godne polecenia? czy wolicie serwisy? radzicie sobie same czy liczycie zawsze na pomoc jakiegoś faceta?
Odnośnik do komentarza
Gość muzykalna45
Byłam już nieraz w takiej sytuacji i życie mnie nauczyło, żeby nie jechać do pierwszego lepszego mechanika, tylko sprawdzać najpierw zródło, zasięgnąć opini zanim wybierze się konkretny warsztat samochodowy. Zaczynałam od wywiadu wśród znajomych,ale dopiero za którymś razem mój samochód trafił w dobre i fachowe ręce.
Odnośnik do komentarza
Tylko i wyłącznie sama. Nie dam satysfakcji swojemu facetowi, że jestem taka biedna. Najlepiej serwis bo tam zawsze jest pewność że zrobią dobrze i nie oszukają kobiety. Nawet sobie znalazłam sposób. Dzwonię do Pol-Motu i proszę żeby przyjechali. Jak się mieszka 20km od serwisu to przyjadą za darmo i zabiorą autko. W warszawie to działa świetnie. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
anialee napisał/a:
Dzwonię do Pol-Motu i proszę żeby przyjechali. Jak się mieszka 20km od serwisu to przyjadą za darmo i zabiorą autko.


O tak, to jest wielki plus tej firmy. usługi są jak najbardziej na wysokim poziomie. nie trzeba się martwić też tym, że przez taki przewóz koszt przedsięwzięcia sporo urośnie. jest większy, ale to naprawdę grosze, a nie trzeba się martwic i stresowac tym jak dostaczyc auto
Odnośnik do komentarza
Słyszałam o firmie Pol Mot Auto, muszę przyznać że ich strona przekonuje mnie żeby skorzystać z ich usług. Bardzo przejrzysta, dużo jest wiadomości, ciekawie zrobiona. I co najważniejsze ich serwisy są w moim mieście.
http:/start.polmotauto.pl/pl/index