Skocz do zawartości
Forum

Dobre miejsce na wyjazd w lutym


Gość kenik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.
Ostatnio zastanawiam się nad tym gdzie wyjechać w lutym (ok.5 dni ).
Co do wyjazdu :
* raczej kraje ościenne
* 5-6 dni na własną rękę, wiadomo wcześniej research zrobię ;)
* było coś do pozwiedzania lub piekne widoki.
Wiem, że bardzo mało konkretnie, jednak zależąłoby mi na miejscach, które nie są jakoś bardzo popularne a są naprawdę piękne. Nie mam dużego doświadczenia, dlateog was pytam o takie miejsca ;)
Proszę o propozycję, jakby były jakieś konkretnie miejsca do odwiedzenia w danym kraju to już by było super ;)

Odnośnik do komentarza
Gość Mizia009

Ja to jednak zastanawiam się nad jakimiś ciepłymi krajami. Tunezja? Maroko? Wyspy Kanaryjskie... Jedyny problem, który mam, to dojazd na lotnisko - mieszkam w małej miejscowości pod Toruniem i ciężko stamtąd czymkolwiek dojechać

Odnośnik do komentarza
Gość Włodzimierz54

~Mizia009
Ja to jednak zastanawiam się nad jakimiś ciepłymi krajami. Tunezja? Maroko? Wyspy Kanaryjskie... Jedyny problem, który mam, to dojazd na lotnisko - mieszkam w małej miejscowości pod Toruniem i ciężko stamtąd czymkolwiek dojechać

Może zerknij na to połączenie. Wiem, że kiedyś jeździli z Torunia prosto na Okęcie :) Może nadal jeżdżą ;) I miłego wypoczynku życzę ;)

Odnośnik do komentarza

Najlepiej wybrac sie gdzieś w góry. Aktualnie najlepsza zima jest włąśnie w lutym. I są najbardizej naśnieżone stoki:
Zakopane
Karpacz
ewentualnie Wisła

Wiele osób nie myśli o rezerwacji noclegu wcześniej, ale już teraz warto jest zastanowić sie nad zabukowaniem sobie miejsca w górach: https://www.sunandsnow.pl/apartament-wgorach-1 Poszukajcie apartamentów na tej stronie.Maja mieszkania we wszystkich duzych miejscowościach w górach.

Odnośnik do komentarza