Forum Ginekologia

Brak krwawienia, nieregularnie brane tabletki

~Basiaaaaaaa

~Basiaaaaaaa

Witam. Postanowiłam odstawić tabletki antykoncepcyjne gdyż z mężem chcemy starać się o dziecko. Ostatnie krwawienie z odstawienia dostałam 10.09 i trwało 6 dni. Od 16 zaczęłam przyjmować kolejne opakowanie. Skończyłam je 6.10. Krwawienie powinno się pojawić 8.10 bo tak to u mnie zazwyczaj wygląda. Tym razem zamiast krwawienia mam sam brązowy śluz. Ale w ostatnim tygodniu przyjmowania tabletek brałam je nieregularnie ze względu na szybki tryb życia. Przy tym owy śluz pojawił mi się pod koniec opakowania do dzisiaj. Czy to może być następstwo nieregularności i zamiast krwawienia mam sam taki śluz? I czy w tym miesiącu mogę już zacząć starania czy czekać do okresu?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

laurette

laurette

Moze byc to nastepswto. Tylko tak, odkiedy bierzesz tabletki? Musi upłynąc troche czasu az organizm wroci do siebie. Ze staraniami byc moze musisz poczekac bo teraz moze byc roznie.

--

L'amore non ha un senso, L'amore non ha un nome
L'amore bagna gli occhi, L'amore riscalda il cuore
L'amore batte i denti, L'amore non ha ragione
L'amore esiste...

96807 laurette Kobieta, 24 lata, Kraków
~Basiaaaaaa

~Basiaaaaaa

Biorę 1,5 roku. Z tym że chyba Powinno nastąpić krwawienie po skończonym opakowaniu a teraz jakby nie było. Dlatego zastanawiam się czy to nie moja wina bo przecież tak nieregularnie brałam

laurette

laurette

Nie bierzesz jakos długo ale organizm jest na hormonach. Masz nadal zapewne zahamowana owulacje nauralna wiec ze staraniami mozesz miec w tym momencie klopot.
Natomiast, tak jak mowilam. Nie reguralne przyjmowanie tabletek moglo spowodowac obecny brak krwawienia.

--

L'amore non ha un senso, L'amore non ha un nome
L'amore bagna gli occhi, L'amore riscalda il cuore
L'amore batte i denti, L'amore non ha ragione
L'amore esiste...

96807 laurette Kobieta, 24 lata, Kraków