Forum Ciąża i dziecko

Możliwość ciąży po wlaniu w pochwę spermy z prezerwatywy

~anitajulka2

~anitajulka2 wpis edytowany

czy zajde w ciazy wlewajac z prezerwatywy zawartosc do pochwy? w dni plodne.. dodam ze ok 40 minut prezerwatywa lezala w tem. ok 20 stopni

Odpowiedzi znajdują się poniżej

~Mała__MI

~Mała__MI

jaja sobie robisz prawda? powiedz że to tylko żart... nie wiesz jak faceta usidlić tylko na dziecko chcesz go złapać?

~Sha sha

~Sha sha

wow to trzeba mieć fantazje żeby na coś takiego wpaść

~Daria to ja

~Daria to ja wpis edytowany

oczywiscie ze nie ale glupie pytanie wez Ty sie dziewczyno zacznij edukowac zamiast myslec o samozapładnianiu mam nadzieje ze Cie facet zostawi bo kto by chcial byc z taką głupią dziewuchą co takie rzeczy robic aby zlapac go na dziecko. szkoda chlopaka i szkoda dziecka

wanesa23

wanesa23

jak to nie????? jak najbardziej , do kilku godzin plemniki żyja poza pochwą ......a co to za sposób na uszczęsliwianie siebie ????

87312 wanesa23 Kobieta, 51 lat, sodowa wulka
Arabika

Arabika

kilka godzin???? Plemniki po za pochwą żyją do 5 minut. Nie ma szans na to żeby w ten sposób złapała chłopaka na dziecko. bo tak to trzeba nazwać

87742 arabika Kobieta, 34 lata, Suwałki
winogronko

winogronko

Prezerwatywa zawiera środki plemnikobójcze, więc NIE MA TAKIEJ mozliwości...

Po za tym jestes jakas nienormalna !! Lecz się, jak można tak postępowac...

87711 winogronko Kobieta, 29 lat, Warszawa
~agata....

~agata....

czys ty dziewczyno oszalala? nie przesadzaj. zostaw chlopaka w spokoju wez sie lecz

misiaczek21

misiaczek21

...bez komentarza!!!!!!!!!!!!!
Jak można coś takiego robić? Chłopak cię zostawi jak się dowie w jaki sposób doszło do zapłodnienia (kłamstwa zawsze wychodzą na jaw), a Ty wtedy bedziesz sama dziecko chować. Zastanów się zanim zrobisz coś tak głupiego!

87258 misiaczek21 Kobieta, 29 lat, polska
wanesa23

wanesa23

[quote="winogronko"]Prezerwatywa zawiera środki plemnikobójcze, więc NIE MA TAKIEJ mozliwości...

nie wszystkie!!!!!!

87312 wanesa23 Kobieta, 51 lat, sodowa wulka
Igraszka

Igraszka

nie wszystkie to racja ale plemniki po za drogami rodnymi żyją krótko a tym bardziej że mineło 40 minut i do tego było tam ciepło

--

Somewhere over the rainbow
Skies are blue
And the dreams that you dare to dream
Really do come true

87105 igraszka Kobieta, 28 lat, gdzieś za tęczą
wanesa23

wanesa23

Igraszka
nie wszystkie to racja ale plemniki po za drogami rodnymi żyją krótko a tym bardziej że mineło 40 minut i do tego było tam ciepło

ja bym zmarzła, 20 stopni to jest bubu jak dla mnie :))))))) ale nie wiem jak sie mają kijanki w takiej temp. , hahahahahahaha

87312 wanesa23 Kobieta, 51 lat, sodowa wulka
wanesa23

wanesa23 wpis edytowany

do czego to juz dochodzi, kobiety zaczynają sie zapładniać jak krowy , masakra:))))))))))))) biedne to dziecko gdyby sie dowiedziało jak zostało poczęte :((((((

87312 wanesa23 Kobieta, 51 lat, sodowa wulka
~karolcia12345i

~karolcia12345i

Jesteś porąbana !!! Mam nadzieję, że w ten sposób ne można zajść. Biedny chłopak i biedne dziecko. Jestem w szoku jak można wpaść na tak durny pomysł.

~doctor

~doctor

Moja droga, jak najbardziej. Na badanie sperma musi byc dostarczona nie pozniej jak 1g od "wydobycia sie" - co znaczy, ze nawet po 1 godzinie tam jest jeszcze cos do zbadania, ale musi byc odpowiednio wysoka temperatura - temperatura ciala. Powiem dodatkowo, ze badana jest nawet w ciagu trzech godzin, wiec to tez o czyms swiadczy.
I jeszcze radze Ci dobrze sie zastanowic nad tym, co zamierzasz zrobic, i juz nie chodzi o faceta, a o to jak bedziesz tlumaczyla dziecku jego pojawienie sie na swiecie. Pamietaj, ze to Ty bedziesz zyc z ta swiadomoscia...