Forum Ciąża i dziecko

Dlaczego tak spóźnia mi się miesiączka?

~d...l

~d...l

Witam, okres spoznia mi sie 5 dni , w grudniu usunelam spirale mirene pierwszy okres po niej.mialam wczesniej a teraz mi sie spoznia i wystapila.brazowa wydzielina, bola mnie jajniki i nie wiem co sie dzieje testy wychodza negatywnie. Co to moze byc?

Odpowiedzi znajdują się poniżej

mgr Kamila Krocz

mgr Kamila Krocz

Odpowiedź eksperta

Niestety przez Internet nie da się stwierdzić, co jest powodem opóźnień w miesiączkowaniu i brązowych plamień. Radziłabym skonsultować się z ginekologiem.

100945 mgr-kamila-krocz Kobieta, 32 lata, Lublin
~igliwie

~igliwie

ta spirala jest hormonalna wiec jej usuniecie spowodowalo szał hormonow w twoim organizmie... taka sytuacja moze byc zarowno po tabletkach jak i po plastrach.. organizm musi sie przyzwyczaic do nowych warunkow.. Najlepiej gdybys udala sie do lekarza.. moze dostaniesz tabletki antykoncpecyjne by wyregulowac hormony.. najlepiej takie co same maja malo hormonow jak belara.