Skocz do zawartości
Forum

Brak zabezpieczenia a ciąża


Gość thenuna

Rekomendowane odpowiedzi

Współżyję z chłopakiem od 3 miesięcy. Nigdy nie pękła nam prezerwatywa. Jednak 2 miesiące temu 2 razy zrobiliśmy to bez zabezpieczenia. On nie skończył we mnie tylko na moim brzuchu.Czy mogę być w ciąży?!

Poza tym uprawiamy też seks oralny. I mam pytanie. czy plemniki dostaną się do macicy poprzez taką sytuację?
Lub jeśli on dotykał swojego członka (na którym możliwe że została sperma) a później wkładał mi palec do pochwy?

Od niedawna mam niepokojące objawy: zawroty głowy, zmiana apetytu i mam znacznie większy brzuch(jest on naprawdę dużo większy niż wcześniej! wątpię że mógłby tak urosnąć w ciągu 2/3 miesięcy ale nie znam się na tym)

Dodam że miesiączki dostaje(są nieregularne, ale zawsze tak było)

Bardzo proszę o odpowiedź bo jestem bardzo zaniepokojona!!:( mam dopiero niecałe 18 lat i nie chce już być w ciązy:(

Pozdrawiam ciepło:)

Odnośnik do komentarza
Gość rozaliam

Sperma może zostać przeniesiona na palcach do pochwy i można w taki sposób zajść w ciążę. Po seksie oralnym nie można zajść w ciążę. Seks bez zabezpieczenia zawsze stwarza ryzyko. Największe jest, gdy stosunek jest w dni płodne.

Odnośnik do komentarza
Gość jusia19852

Witam mam pytanie współzyłam z partnerem 17 lutego bez zabezpieczenia lecz nie doszlo do wytrysku ale obawiam sie ze jestem w ciazy 25 lutego zrobilam test z krwi wynik to 0,1 a 6 marca dostalam tak jakby miesiaczke ale mam je nie regularne wygladala tak pierwszy dzien brazowe plamienie pozniej 2 dni krwawienie a przez kolejne 4 dni brazowe plamienie. nie bylam przekonana co do tej miesiaczki wiec zrobilam kolejny test z krwi 18 marca i tez wyszedl 0,1 i do dnia dzisiejszego robie nie przesadzajac codziennie test ciazowy i wychodzi 1 kreska a ja caly czas mam obawy ze jestem w ciazy. Czy jest mozliwe ze te testy sie mylily prosze o odpowiedz za ktora z gory dziekuje.

Odnośnik do komentarza