Skocz do zawartości
Forum

ALERGIA kilka pytań


Gość alergik24

Rekomendowane odpowiedzi

Gość alergik24

Witam, jestem uczulony głownie na pyłki traw. Najgorszy czas dla mnie to koniec kwietnia, maj, początek czerwca, ale jakoś trzeba funkcjonować.. Na tygodniu studiuję w mieście, i tu z racji wiadomo mniejszej ilości pyłków objawy są mniejsze, jednak po porocie na wieś znów się nasilają. Najbardziej dokucza mi zapalenie spojówek, oraz suchy kaszel (astmowy). Szczególnie złe samopoczucie występuje gdy skoszę podwórku, a niestety schodzi z tym około 6 godzin. Wiem, że najlepiej było by tego unikać, ale niestety się nie da. W związku tym mam kilka pytań jak można zmniejszyć uciązliwe objawy. Oczywiście biorę lek zyrtec, do oczu polcrom (gdy potrzeba starazolin również), oraz przepłukiwanie oczu solą fizjologiczną. Czytałem też, że bardzo pomocne może okazać się płukanie nosa ? Podbno wit. c też coś pomaga? I jeszcze mam pytanie, czy np. podczas koszenia trawy, i gdy objawy ą bardzo uciążliwe mogę zwiększyć dawkę zyrtecu, do 2 tabletek dziennie (rano i wieczorem) ? Z góry dziękuje za odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Gość Balbina1

Też mam starazolin do oczu, ale używam tylko wtedy, gdy oczy pieką lub są przesuszone. Co do leków, to ja nie zwiększam dawek. Staram się uważać na reakcje krzyżowe i nie jeść tego co może mi zaszkodzić. W zupełności wystarcza mi allertec. Jeśli jednak u ciebie jest gorzej może powinieneś pomyśleć o odczulaniu? Wiele osób jest zadowolone z rezultatów.

Odnośnik do komentarza

Te krople są najlepsze, ja mam ten z napisem complete. Czasami tak silnie reaguję na sierść zwierząt, że potrzeba leku na alergię i szybkiego nawilżenia oczu starazolinm, żeby nie było bardzo przekrwione. Posiadanie zwierząt domowych jest nie dla mnie, choć bardzo je kocham.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto