Pytania do specjalistów

Pomoc W tym miejscu publikowane będą pytania wraz z odpowiedziami lekarzy i specjalistów.
X

Na Twoje pytanie czekają setki specjalistów!

Pytanie zadane:

Obfite krwawienie z odstawienia a tabletki antykoncepcyjne

Witam bralam pierwsze opakowanie tabletek anty i dostalam okres juz w 15 dniu ale dokończylam listek do 21 i teraz mam 3 dzien przerwy a ma byc 7 dni co mam dalej robic jak nie przestane krwawic? Mam zaczac brac nastepny listek. Dodam ze mam nie regularne miesiaczki i miesic temu bylam u lekarza nie jestem na nic chora ale ja nie rozumiem tej sytuacij. Prosze o pomoc.

Odpowiedź udzielona:

Witam serdecznie. Należy kontynuować stosowanie antykoncepcji. W pierwszych trzech- czterech miesiącach stosowania antykoncepcji mogą pojawiać się plamienia sródcykliczne.

Podziękuj 1

Podobne pytania

Zamknij

Wypełnij swoje dane

Ryzyko schorzeń często zależne jest od płci, wieku i wykonywanego zawodu

Wiek determinuje zarówno ryzyko schorzeń, jak i rodzaj leczenia

Dzięki informacji o Twojej lokalizacji i ubezpieczeniu, będziemy mogli zaproponować Ci najlepszych specjalistów i kliniki zajmujące się Twoim problemem

-

Dane kontaktowe potrzebne są nam do powiadomienia Cię o odpowiedziach specjalistów

Akceptuję regulamin zadawania pytań.
Cofnij