Pytania do specjalistów

Pomoc W tym miejscu publikowane będą pytania wraz z odpowiedziami lekarzy i specjalistów.
X

Na Twoje pytanie czekają setki specjalistów!

Pytanie zadane:

Plamienia w czasie cyklu przy stosowaniu Nuvaring

witam mam 19 lat i od tygodnia stosuje krążek dopochwowy nuvaring zapikowałam go w okres jednakże po okresie zauważyłam dziwne plamienie brązowo-czerwona wydzielina co to możne być?

Odpowiedź udzielona:

Witam! W przypadku początków stosowania antykoncepcji hormonalnej mogą występować objawy niepożądane w postaci dodatkowych plamień lub krwawień. Jednorazowy epizod nie powinien być powodem do niepokoju. Jeśli sytuacja powtórzy się podczas stosowania kolejnego pierścienia to konieczna będzie wizyta u specjalisty ginekologa.

Podziękuj

Podobne pytania

Zamknij

Wypełnij swoje dane

Ryzyko schorzeń często zależne jest od płci, wieku i wykonywanego zawodu

Wiek determinuje zarówno ryzyko schorzeń, jak i rodzaj leczenia

Dzięki informacji o Twojej lokalizacji i ubezpieczeniu, będziemy mogli zaproponować Ci najlepszych specjalistów i kliniki zajmujące się Twoim problemem

-

Dane kontaktowe potrzebne są nam do powiadomienia Cię o odpowiedziach specjalistów

Akceptuję regulamin zadawania pytań.
Cofnij