Pytania do specjalistów

Pomoc W tym miejscu publikowane będą pytania wraz z odpowiedziami lekarzy i specjalistów.
X

Na Twoje pytanie czekają setki specjalistów!

Pytanie zadane:

Nudności i wymioty podczas stosowania pierwszego opakowania tabletek antykoncepcyjnych

witam zaczełam zażywac tabletki antykoncepcyjne Owulastan pierwsze opakowanie i już po kilku tabletkach zaczeły sie nudnosci a nawet wymioty a przy 17 tabletce zaczeły się plamienia. co to może znaczyc czy byłam zabezpieczona

Odpowiedź udzielona:

Witam serdecznie. Zarówno nudności i wymioty oraz plamienia śródcykliczne mogą pojawiać się jako efekt uboczny antykoncepcji. Tabletka wchłania się do 4 h od przyjęcia więc ewentualna ochrona mogła zostac zachwiana jeśli wymioty wystąpiły bezpośrednio po przeyjęciu tabletki.

Podziękuj
Zamknij

Wypełnij swoje dane

Ryzyko schorzeń często zależne jest od płci, wieku i wykonywanego zawodu

Wiek determinuje zarówno ryzyko schorzeń, jak i rodzaj leczenia

Dzięki informacji o Twojej lokalizacji i ubezpieczeniu, będziemy mogli zaproponować Ci najlepszych specjalistów i kliniki zajmujące się Twoim problemem

-

Dane kontaktowe potrzebne są nam do powiadomienia Cię o odpowiedziach specjalistów

Akceptuję regulamin zadawania pytań.
Cofnij