Skocz do zawartości
Forum

Co wybrać siłownię czy fitness?


Gość rowerzystka

Rekomendowane odpowiedzi

Gość rowerzystka

Zaczynam walczyć z brzuszkiem i chciałabym się zapisać na zajęcia jakieś. Ale nie wiem jakie. Czy na jakiś fitness, może zumba albo może lepsza jest siłownia? Co polecacie? Jestem zdrową 22 letnią studentką.

Odnośnik do komentarza

Witam,
Wszystko zależy od tego jakiego rodzaju ćwiczenia bardziej lubimy. Jeśli nie przepadamy za intensywnym ruchem lepszym wyjściem będzie siłownia. Jeżeli zaś zależy nam na szybkim pozbyciu się tkanki tłuszczowej lepszym rozwiązaniem będzie fitness. Zawsze można połączyć obie opcje. Wiele klubów fitness ma w swoje ofercie tak zwane karnety open, które uprawniają do korzystania zarówno z zajęć fitness jak i siłowni. Taki trening jest optymalnym rozwiązaniem dla osób poważnie myślących o odchudzaniu i wymodelowaniu swojej sylwetki.

Odnośnik do komentarza

Na tej stronie jest to opisane:
http://www.keepyour-balance.pl/pierwsza-wizyta-na-silowni-rzeczy-ktore-warto-wiedziec-przed-treningiem/
Warto zadbać przede wszystkim o odpowiedni strój. Odpowiedni to taki, w którym będziesz czuła się komfortowo. Mogą to być legginsy lub krótkie spodenki, do tego koszulka odprowadzająca pot i sportowy stanik. Nie musisz od razu kupować dla siebie nowych rzeczy, weź to w czym jest Ci po prostu wygodnie.

NO i powinnaś miec motywację. Pamiętaj, że to ma wynikać z twojej wewnętrznej potrzeby, a nie być podyktowane presją innych. To ty masz czerpać z treningów przyjemność (choć pierwsze mogą dać nieźle w kość).

Odnośnik do komentarza
Gość patrycjax444