Skocz do zawartości
Forum

Dieta odchudzająca dla 17-latka


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,mam 17 lat w maju już niedługo i ważę około 95kg.Chciałbym schudnąć do wakacji chociaż trochę i tkankę tłuszczową zamienić na mięśnie.Słodycze już prawie odłożyłem ,staram się jeść owoce-jabłka,zacząłem od miesiąca ćwiczyć na ławeczce plus do tego pompki i brzuszki ,zacznę jeszcze przysiady i jazdę na rowerze i biegi tylko czekam aż się ociepli.Planuje też odłożyć napoje i pić samą wodę gazowana czy niegazowana lepsza.Dieta odpada jestem uczniem i mnie za bardzo nie stać na nią.Pomoże coś reduktor tłuszczu ? Proszę bardzo o rozpisanie jakiś ćwiczeń,taniej diety i poprostu doradzenia mi .

Odnośnik do komentarza

Witaj,

bardzo dobrze, że ograniczyłeś słodycze w swoim menu, postaraj się jednak je wyeliminować. Ważne jest również abyś nie spożywał napojów gazowanych, dosładzanych soków, żywności typu fast-food - pizze, zapiekanki, hamburgery, hot dogi itp.
Wodę wybieraj niegazowaną. Z napojów możesz również dorzucić zieloną herbatę.
Ze spożywanych produktów wybieraj warianty o niższej zawartości tłuszczu (np. chude mleko, chude sery twarogowe).
Ogranicz spożywanie tłustej żywności.
Do spożywanych owoców dorzuć także warzywa - są bardzo ważne dla zdrowia i odchudzania również.
Z produktów zbożowych wybieraj pełnoziarniste pieczywo, ryż brązowy, kaszę, a ogranicz spożycie jasnego chleba.
Posiłki staraj się spożywać regularnie, o podobnych porach.
Pamiętaj żeby nie rezygnować ze śniadania i zjeść je przed szkołą lub ewentualnie na pierwszej przerwie.
Staraj się nie dojadać za bardzo między podstawowymi posiłkami.
Nie jedz tuż przed snem, a ostatni posiłek spożywaj 2-3h przed nim.

No i popracuj nad tą aktywnością fizyczną - bardzo ważne by była ona regularna i systematyczna.

W razie pytań, śmiało pisz
Trzymaj się i powodzenia!

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto