Skocz do zawartości
Forum

Jak schudnąć przy braku czasu na ćwiczenia?


Gość caka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam 21 lat, 159 cm wzrostu, ważę 62 kg. Chciałabym schudnąć, przeszkadza mi mój wygląd, szczególnie fałdki na brzuchu i spore uda. Niestety, moim problemem jest brak czasu. Studiuję, zajęcia mam przez cały dzień, tzn na ogół od godziny 9 do 19, często nawet nie mam przerwy, żeby móc iść na konkretny obiad. Za to najczęściej zjadam jakąś bułkę (stoisk i piekarni w pobliżu uczelni mam kilka), + jogurt, później jeszcze jakiś batonik, jabłko. I to jest mój kolejny problem - jestem uzależniona od czekolady, staram się jeść jej jak najmniej i dbać o to, żeby to była ciemna, gorzka czekolada zamiast słodkiej mlecznej z nadzieniami, jednak często nie mogę się powstrzymać :(. Ostatnio też staram się ćwiczyć wieczorami, po zajęciach - robię brzuszki, rowerek, czasami ćwiczenia z gumą. Jednak brakuje mi motywacji, gdy wracam zmęczona po zajęciach, muszę pouczyć się, zrobić zadania, i dopiero koło 23 godziny brałam się za ćwiczenia. Jedzenie też jest sporym problemem, gdyż jestem totalnym niejadkiem, nie jestem w stanie zjeść niektórych rzeczy, nawet jeśli chcę, staram się, to mój organizm nie współpracuje ze mną i 'oddaje' to, co zjadłam. Co do mojej diety - nie jem soli, tzn nie dosalam potraw, jeżeli sama je przygotowuję (w kupnych niestety nie mam na to wpływu), w ogóle nie jem czerwonego mięsa, tylko drób, warzywa - uwielbiam większość surowych, nie przepadam za gotowanymi (poza pomidorem, którego jem przetworzonego, np w sosach; i burakiem i czosnkiem, których nienawidzę, nie przepadam za cebulą). Jakiś czas temu musiałam ograniczyć nabiał, gdyż miałam problemy z nietolerancją laktozy, jednak teraz wróciłam do mleka, ok. 2 razy w tygodniu jem płatki z mlekiem, zwykle wielozbożowe z suszonymi owocami, od czasu do czasu słodkie typu nesquick. Oprócz studiowania uprawiam 'zawodowo' sport, jednak jest to dość statyczny wysiłek, głównie dla mięśni ramion, więc m