Skocz do zawartości
Forum

Dieta redukująca dla aktywnej osoby


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam na imię Kuba i jestem studentem AWF wiec ruch nie jest mi obcy. Prócz zajęc chodzę na siłownie 3x w tygodniu w tym biegi na bieżni, gdy pogoda sie trochę poprawi do siłowni dodam biegi na dworze. Co do mnie mam 22 lata, waże 82kg, przy 180 cm wzrostu. Najwięcej zbędnego tłuszczyku osiadło mi na brzuszku oraz pośladkach co jest bardzo nie estetyczne. Przewałkowałem trochę tematów na temat diet,lecz nie znalazłem nic konkretnego. Waga którą chciałbym osiągnac oscyluje w granicach 75kg, tak wiec prosiłbym o rady lub o przykładowy tygodniowy plan żywieniowy za który byłbym bardzo wdzięczny

Odnośnik do komentarza

Dodam do tego, z racji iż mieszkam jeszcze z rodzicami, jadam posiłki takie jakie gotuje najczęściej mama, gdzie obiad z racji tego iż ojciec wraca o 17 jest najczęściej o tej porze. Z tego co zauważyłem dotąd podstawowymi błedami są nieregularne pory posiłków, podjadanie między nimi, oraz spożywanie dużej ilości energetyków (naprawdę duże ilości).

Odnośnik do komentarza

Wydaje mi się, że jeśli poprawisz swoje złe nawyki żywieniowe to na pewno pozbędziesz się paru zbędnych kilogramów. Ja osobiście, gdy przestałam podjadać między posiłkami, jeść słodycze, fast foody, słone przekąski, to schudłam około czterech kilo. Możesz również wykonywać dodatkowe ćwiczenia na partie ciała, które chcesz poprawić. Najlepiej z samego rana - więcej spalisz. Jedz o regularnych porach, np. godzinę po przebudzeniu (i np. po ćwiczeniach już). Pamiętaj też o KONKRETNYM drugim śniadaniu, ponieważ obiad jesz dopiero o 17, stąd wynika pewnie również Twoje podjadanie. I np. ustal sobie, że o 20 jesz kolację i po tym posiłku już niczego nie jesz. Pozdrawiam, mam nadzieję, że pomogłam ;)

Odnośnik do komentarza

Witaj,