Skocz do zawartości
Forum

Zielona Kawa Max - ktoś brał?


Gość ZiutaZyta

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ZiutaZyta

Jestem zwolenniczką zielonej kawy, tylko że obecnie kupuje nasiona, miele je, a potem parze. Nie smakuje mi zbytnio, ale czytałam, że sprawdza się jako wspomagacz do diety. Teraz pytanie jak to jest z tymi tabletkami? Marna podróbka czy jednak dobry zamiennik?

Odnośnik do komentarza

Zgadzam się z opinią malibuuu powyżej. Sama używam z powodzeniem zielonej kawy max od 2miesięcy i bardzo sobie chwale efekty. Dodaje pięknie energii i odczuwam zmniejszone łaknienie dzięki czemu przestałam podjadać :D

Odnośnik do komentarza
Gość patrycjja

~ZiutaZyta
Nom dobra ludzie, ale ja pytam czy zielona kawa w tabletkach daję rade w porównaniu z naparem. Któraś piła, a może potem brała tabletki? Możecie porównać?

Ja piłam najpierw zieloną kawę, ale kompletnie mi nie podeszła. Okropny smak i zapach. Potem zażywałam tabletki na jej bazie i efekt podobny, nie pamiętam ich nazwy. Także może i ta zielona kawa max będzie działała podobnie.

Odnośnik do komentarza
Gość padnieta

Ja jestem na diecie od nowego roku, takie postanowienie, sami wiecie. Mam nadwagę . Muszę zrzucić jakieś 10 kg, a jak się uda to trochę więcej. Na jakiej zasadzie działają te wszystkie tabletki na bazie zielonej kawy?

Odnośnik do komentarza
Gość głademeliu

Najlepiej połączyć suplementy z dietą, a dodając do tego ćwiczenia przyspieszymy rezultaty. Nie jestem sceptyczna jeżeli chodzi o suplementy takie jak zielna kawa max, tylko mam wrażenie, że ludzie są na tyle leniwi, że myślą, że schudną na samych tabletkach.

Odnośnik do komentarza
Gość dominikakoral

Ja od stycznia do mojej diety dodaje zieloną kawę max i oczywiście dodatkowo chodzę na fitness kilka razy w tygodniu , patrze równiez na to co jem ,nie zapycham się bułami i tym podobnymi. Waga od stycznia ok. 4 kg poszła w dół.

Odnośnik do komentarza