Skocz do zawartości
Forum

Nadwaga u 18-latka


Gość Malinowy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, Mam 18 lat , 180 cm wzrostu i ważę 84 kg (według mnie o wiele za dużo). Jestem uczniem szkoły informatycznej co wiąże się z siedzącą pracą i nauką. W ciągu roku szkolnego sport uprawiam 3h w tygodniu w wakacje staram się biernie jeździć na rowerze i pływać , lecz aktualne hobby nie jest zbyt ruchliwe - strzelectwo, kulinaria i akwarystyka. Do tego uwielbiam jeść , może dziwnie to zabrzmi ale czuję się tak jakbym był uzależniony od jedzenia . Codziennie ok. 6:20 jem śniadanie (zazwyczaj płatki z mlekiem 3,2% lub \"tosty\"). Następnie II śniadanie ok. godziny 12:30 (kanapki lub jakiś batonik), następnie obiad o godzinie 16-17, pomiędzy obiadem a kolacją często podjadam - zwłaszcza słodycze. Kolacje jadam o godzinie 20 - 21. I właśnie zawsze o jakiejś porze zjem coś słodkiego tak jakby myszkuje sobie . Również czasami jestem strasznie zmęczony nie wiem z jakiej przyczyny. Zazwyczaj chodzę spać pomiędzy 22 a 24 , wstaję o 6:00. Zwracam się z zapytaniem czy można wytyczyć jakąś specjalną dietę dla takiego trybu życia.

Odnośnik do komentarza

Powinieneś ograniczyć słodycze do minimum, a najlepiej w ogóle z nich zrezygnować i pogryzać np. owoce, bakalie lub orzechy (orzechy są dobre dla mózgu, więc jak masz dużo nauki to jak znalazł :) ). Poza tym ostatni posiłek jedz co najmniej 3 godziny przed snem, żeby zdążył się strawić. Jedz małe porcje, ale częściej i zawsze regularnie. Daj znać jak Ci idzie :) Pozdrawiam serdecznie.

Odnośnik do komentarza