Skocz do zawartości
Forum

Co jest dobre na ból gardła?


Gość laurad

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem nauczycielką i albo dopada mnie właśnie choroba zawodowa albo mam objawy grypy. Pomyślałam, że może pomożecie mi rozwikłać tę zagadkę. Nauczycielką niby jestem nie aż tak długo, bo ok. 5 lat, więc to, że boli mnie gardło nie do końca jest chyba wynikiem eksploatacji głosu. Tym bardziej, żę pogorszenie się pogody na pewno nie pomogło mi zachować zdrowego gardła. W końcu dopiero co było ciepło, a tu nagle poważne ochłodzenie.

Jak zapewne można było wywnioskować z mojego wstępu moim problemem jest ból gardła a skoro jestem nauczycielką problem ten jest poważny. Głos to moje narzędzie pracy i nawet jeśli mogę go odrobinę oszczędzić robiąc dzieciakom kartkówki i klasówki to chyba na dłuższą metę takie rozwiązanie się nie sprawdzi...

Znacie może zatem jakieś sposoby na ból gardła? Polecacie jakieś leki? A może jakieś domowe sposoby? Najlepiej coś co pomoże mi się pozbyć bólu gardła szybko. A tak na przyszłość to polecacie może jakies suplementy diety, które ochronią gardło przed infekcją?

Będę wdzięczna za jakieś rady, a już na pewno wdzięczni będa moi uczniowie :) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Ale może to rzeczywiście nie choroba zawodowa tylko zwykła grypa. Po lekcjach wypij mleko z czosnkiem i połóż się do łóżka. Jutro nie pójdź do pracy. Dzieciaki się ucieszą, a ty trochę się podleczysz. Dzień pod cieplutką kołderką na pewno nie zaszkodzi. W aptece można kupić takie małe cukiereczki z naturalnymi ziołami, które są bardzo łagodne, a jednocześnie łagodzą ból gardła, polecam. Jeśli to nie pomoże to niestety czekać cię wizyta u lekarza.

Odnośnik do komentarza

Witam,