Skocz do zawartości
Forum

Jak wzmocnić organizm przy WZW typu C?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Mam męża chorego na w/w chorobę jest po określeniu genotypu 1b HCV w biopsji wątroby stwierdzono zaawansowane włóknienie na poziomie 1, w fibroskanie 2 w skali 0-4,otrzymał wskazania do leczenia interferonem pegylowanym i rybawiryną niestety nie może być rozpoczęta terapia ponieważ stwierdzono neutropenię gdzie do leczenia potrzebny jest wynik co najmniej 1500 mąż ma 1000 dostał skierowanie do hematologa ,w warszawie terminy są pozajmowane nie wiemy co robić jak możemy wzmocnić organizm domowymi sposobami ? Bardzo prosimy o radę mamy 4 dzieci z czego 3 małych a mąż nie ma stałej pracy jedynie ja( jestem nauczycielką w Warszawie). Mieszkamy na wsi oddalonej od stolicy 50km. Chcemy normalnie żyć prosimy o szybka odp w/w sprawie . Marlena

Odnośnik do komentarza

WZW typu C otrzymałem podczas transfuzji krwi przy owrzodzeniu żołądka ponad 25 lat temu - nie było wówczas jeszcze badań na HCV. Bezwglednie odstawiłem alkohol i "chemiczne" produkty zycia codziennego. Od czasu do czasu wypijam szampana (troszeczke), zjem mieso z grilla, czekolady itd. Oszczedzam sie pod katem wątroby. Codziennie jednak biore 3 x dziennie po 2 kapsulki essentiale forte. Nie moglem przejść żadnej kuracji z innych powodow - zdrowotnych oczywiscie. Ale moja wątroba nie tylko nie ulegla degradacji ale w miare uplywau czasu transaminazy znacznie sie ustalibilizowaly i poprawily. A wiec jest mozliwe powstrzymanie niszczacego dzialania HCV a nawet regeneracja watroby. Byłem załamany, a teraz odzyskalem wiare, że jeszcze pozyję. Dotychczas uważano że z HCV zyje sie maks do 25 lat. Ja juz zyje znacznie dluzej i w dobrej kondycji. Trzeba tez wierzyć w siebie - autosugestia tez dziala leczniczo - powodzenia.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto