Forum Zdrowie

Wymioty i brązowy mocz

~ma...19

~ma...19

wymiotowalem przez 2 dni kazdego 1 raz co mi dolega pierw opruznilo mi zelodek lecz drugiego dnia zaczelem wymiotowac zulcia i oddawac brazowy mocz wcale nic niejadlem a brzuch mam jak pilke kazda czynnosc chodzenie poruszanie sie bardzo mnie meczy... CO NAJDZIWNIEJSZE Z SAMEGO RANA CZULEM SIE SWIETNIE A PO KILKU GODZ .... zaczolem wymiotowac i zaczelo sie . dodam czy to skutek nadmiaru alkocholu i amfetaminy?? czesto zarzywam ale niejestem narkomanem!! nie codziennie

Lek. Jacek Ławnicki

Lek. Jacek Ławnicki

Odpowiedź eksperta

Witam!
Ciemne zabarwienie moczu może świadczyć o dużym zagęszczeniu moczu (spowodowanym np. odwodnieniem) lub krwotoku z dróg moczowych. Długotrwałe wymioty mogą być wynikiem m.in. zatrucia pokarmowego. Nie można wykluczyć, iż występowanie dolegliwości ma związek z przedawkowaniem narkotyków lub alkoholu. Powinien Pan udać się do do lekarza, który ustali przyczynę dolegliwości oraz wdroży odpowiednie postępowanie.

87201 lek-jacek-lawnicki Mężczyzna, 27 lat, Lublin
Zamknij

Wypełnij swoje dane

Ryzyko schorzeń często zależne jest od płci, wieku i wykonywanego zawodu

Wiek determinuje zarówno ryzyko schorzeń, jak i rodzaj leczenia

Dzięki informacji o Twojej lokalizacji i ubezpieczeniu, będziemy mogli zaproponować Ci najlepszych specjalistów i kliniki zajmujące się Twoim problemem

-

Dane kontaktowe potrzebne są nam do powiadomienia Cię o odpowiedziach specjalistów

Akceptuję regulamin zadawania pytań.
Cofnij