Forum Zdrowie

Rwanie i czerwone kropki w moczu przy niedokrwieniu stopy

~do...08

~do...08

Witam, mój tato cierpi na niedokrwienie lewej stopy,w chwili obecnej zażywa on leki na rozszerzenie żył.Stopa w kostce bardzo pulsuje i rwie a w moczu pojawiły sie czerwone kropki .prosze o porade.

Lek. Jacek Ławnicki

Lek. Jacek Ławnicki

Odpowiedź eksperta

Witam!
Pojawienie się śladu krwi w moczu może sugerować m.in infekcję dróg moczowych, kamicę dróg moczowych, choroby nerek, czy nowotwór. Konieczna będzie diagnostyka przyczyny dolegliwości. Proszę udać się do lekarza.

87201 lek-jacek-lawnicki Mężczyzna, 27 lat, Lublin
Zamknij

Wypełnij swoje dane

Ryzyko schorzeń często zależne jest od płci, wieku i wykonywanego zawodu

Wiek determinuje zarówno ryzyko schorzeń, jak i rodzaj leczenia

Dzięki informacji o Twojej lokalizacji i ubezpieczeniu, będziemy mogli zaproponować Ci najlepszych specjalistów i kliniki zajmujące się Twoim problemem

-

Dane kontaktowe potrzebne są nam do powiadomienia Cię o odpowiedziach specjalistów

Akceptuję regulamin zadawania pytań.
Cofnij