Forum Zdrowie

Zawroty głowy i złe samopoczucie przy niedoczynność tarczycy

Kate020

Kate020

witam od ok miesiaca przyjmuje euthyrox 50, moje TSH to 6 natomiast antyTPO 0,8 mam okropne bóle i zawroty głowy, samopoczucie po lekach sie nie poprawia co może byc przyczyna? wiecej badan jak na razie nie miałam

90631 kate020 Kobieta, 25 lat, Warszawa

Odpowiedzi znajdują się poniżej

Lek. Izabela Ławnicka

Lek. Izabela Ławnicka

Odpowiedź eksperta

Witam!
Podana wartość TSH rzeczywiście świadczy o niedoczynności tarczycy. Niestety nie napisała Pani jednak kiedy wykonane było badanie - czy przed rozpoczęciem farmakoterapii czy też po. Proszę bowiem pamiętać, że wynik TSH jest wiarygodny dopiero po 4-6 tygodniach po rozpoczęciu terapii substytucyjnej. Opisane zaś przez Panią objawy mogą mieć wiele przyczyn. Teoretycznie może być to także wynik niedoczynności tarczycy. Jeśli objawy nie ustąpią, wskazana będzie konsultacja neurologiczna.

87200 lek-izabela-lawnicka Kobieta, 27 lat, Lublin