Skocz do zawartości
Forum

Silny ból brzucha po jedzeniu


Gość edex80

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam pytanie, trochę podobne do monkey68 ale bardziej rozszrzone a mianowicie:

2 tygodnie temu w niedzielę poszłam na zajęcia (studiuję zaocznie). Rano przed wyjściem na Uczelnię szybko przygotowałam sobie 2-gie śniadanie i pobiegłam na zajęcia. Problem (prawdopodobnie) był w tym, że chleb nie był do końca świeży, ale jakoś tym się nie przejęłam, bo przed nim zjadłam coś innego i jakby totroszkę zneutralizowało zapach czy tam smak. Dopiero gdzieś pod koniec jakoś tak dziwnie było...

Przed ostatnimim zajęciami jednak udałam się do domu ponieważ zaczęlo mnie kuć w prawym boku. Było mi troszkę jakoś dziwnie ale uznałam, że to przecież z przemęczenia - sesja się zaczęła i wogóle, praca, praktyki.

Jednak po jakimś czasie postanowiłam się połozyć ale nie mogłam. Bardzo z boku bolało i miałam wrażenie, że mnie rozerwie. Kiedy się chciałam połozyć wydawało się mi, że się uduszę a ból był tak przeszywający, że nic z tego nie wyszło. Nie spałam całą noc, bo przez jej większość nie mogłam się położyć. Dopiero gdzieś koło 03:00 nad ranem udało się mi połozyć mimo bólu. Jednak zmuszona byłam dobrać odpowiednią pozycję.

Rano się większość tego bólu uspokoiła więc już dalam sobie spokój aby iść na pogotowie. Przez tydzień bolało mnie nadal w boku i dziubało. Nie poszłam do lekarza w tym czasie, bo byłam też zaraz po studiach na wyjeżdzie. Poszłam do lekarza tydzień później - w zeszłym tygodniu. P. dr zaleciła morfologię oraz próbę wątrobową i OB. Morfologia wyszła dobrze, OB- 13 - ponoć też dobrze, ale troszkę podwyższony był wg laboratorium AlAT - 36, a mają normę:

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się