Skocz do zawartości
Forum

Jak długo może trwać ból kręgosłupa?


Gość d...m

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :)

Wizyta u dobrego specjalisty powinna rozwiać Twoje wątpliwości. Pytanie czy bóle kręgosłupa pojawiały się w przeszłości? Jeśli tak to jak często, w jakim odcinku kręgosłupa, czy doszło do jakiegoś urazu? Czy doszło do przyrostu wagi ciała lub Twoja aktywność fizyczna od ostatniego czasu zmalała do minimum lub zera? Te pytania na pewno zada specjalista,warto iść do dobrego specjalisty jeśli problemy występowały wcześniej.. Jeśli to 1-raz , i nie doszło do urazu,upadku , może podniosłeś/aś coś ciężkiego w nieodpowiedniej pozycji. Nie jestem Lekarzem, więc nie mogę stawiać żadnych przypuszczeń, Jednak wielu specjalistów odwiedziłam, i bardzo często powtarzały się takie pytania które zadałam :) Co lekarz rodzinny(tak przypuszczam) stwierdził. Może przewiałeś/aś plecy i mogą to być korzonki? A one potrafią bardzo dokuczać. Uważaj na leki przeciwbólowe, zbyt długie zażywanie ich może uzależnić. Jednak mogę tylko przypuszczać, że nie zostały ci przepisane leki jak opiodidy- bo ból był by raczej niewyczuwalny, Jest się ospałym itd. Jednak jeśli nie, staraj sie ich nie brać-uzależnia bardzo i ciężko je odstawić.