Skocz do zawartości
Forum

Lekarz odsyła mnie do psychiatry.


Jankess

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem 21-letnim studentem, w czasie wakacji podjąłem pracy oraz założyłem aparat ortodontyczny typu hass, który ogranicza mocno możliwość jedzenia ( utrudnione rozdrabnianie pokarmu jak i konieczność mycia zębów). W ostatnim czasie pojawiło się u mnie ból żołądka w nadbrzuszu delikatnie po lewej stronie, który wzmacniał się po jedzeniu plus okropna zgaga pieczenie, wzdęcia. Ból dokuczał czasem cały dzień czasem tylko chwilami, nocą wszystko się uspakajało, po kilku dniach udałem się do lekarza ogólnego, dostałem skierowanie do gastrologa, ten stwierdził wrzody dał leki na jakąś bakterię, zlecił gastroskopie niby pomogło, usg brzucha ale niestety poszperałem w internecie i wyszukałem różne schorzenia które objawiają się podobnie w tym nowotwory, których się panicznie boję ( w mojej rodzinie nie było dotąd przypadku nowotworu) (dodam, że przez ostatnie 3 miesiące schudłem za 104 do 95kg ) przez co ostatnio dopadł mnie jeszcze gorszy ból żołądka, silna biegunka i nudności. Zgłosiłem się z tym do lekarza, jednak stwierdził, ze problem leży w głowie i odesłał mnie do psychiatry.

Obecnie gdy zajmę się jakąś czynnością ból przechodzi jednak gdy sobie o nim przypomnę dopada mnie biegunka, nudności i silny ból brzucha. Nadmienię, że zyję w ciągłym stresie z wielu nakładających się powodów.
Poszedłem także do innego lekarza, który na podstawie wyników badań stwierdził zespół jelita drażliwego. W wieku 17 lat miałem atak kolki nerkowej ( kamienie ). W ostatnim tygodniu celowo jem więcej niż normalnie w wyniku czego waga podskoczyła do 97kg

Proszę o radę czy mam szukać innego lekarza, strasznie boję się, że mam raka trzustki choć lekarz stwierdził, ze w wynikach jest czysto a w moim wieku ryzyko jest praktycznie zerowe.
Czy schudnięcie 10kg w tak krótkim czasie (3 miesiące) jest spowodowane chorobą (nowotworem)?

Odnośnik do komentarza