Skocz do zawartości
Forum

toksokaroza igg


Gość JAGODAAAAAAA

Rekomendowane odpowiedzi

Gość JAGODAAAAAAA

witam serdecznie -cala rodzina choruje na toksokaroze . Jestesmy po leczeniu. W okresie 2 lat robione badania igg czterokrotnie. Jak to jest mozliwe ze moje wyniki igg od leczenia 27 i spadaja caly czas w tej chwili poziom 4,a mojej corki i meza od 30 spadly do 27 i teraz rowniez wrozt do 30?

Odnośnik do komentarza

Czy mógłby ktoś napisać o objawach towarzyszących chorobie? Ja jest leczona(a właściwie zaleczana), gdzie, czym?? Może Zentelem? Ja z przypadkiem tego schorzenia spotkałam się tylko raz w praktyce, w mojej rodzinie. Publikacji na ten temat prawie nie ma. W Polsce lekarze nie znają się na rzeczy i mówiąc wprost umywali ręce, wręcz unikali(chyba ze wstydu)pacjenta. Leczyli na coś innego; poszperałam trochę i wysłałam chorego na badania po kątem tej choroby(ja nie jestem lekarzem ale pasj0natem parazytologii) i okazało się , że przebyta. Ale co działo się na kilka lat przed diagnozą- masakra. Pakowano latami sterydy. I do tej pory nie wdrożono adekwatnego leczenia. W USA byłoby pewnie inaczej-tam dość często występuje choroba, ale kasy brak. Przykre.

Odnośnik do komentarza

~Mama Maksa 85
Witam czy mogę prosic o kontakt z kims kto leczy toksokaroze u swoich dzieci??

Ja słyszałam tylko sugestię leczenia, którego pacjent nie mógł podjąć z powodu towarzyszących chorób i branych wtedy leków. Miał przyjmować właśnie Zentel przez 2 tygodnie! To bardzo mocny lek, a nie ma literatury (przynajmniej polskiej; ja nie znalazłam) o skuteczności tego leku przy toksokarozie czy toksoplazmozie. Zresztą te pasożyty już na zawsze w jakimś stopniu będą z żywicielami ale można je "zahibernować" . Toksoplazma czasem przebiega ja zwykła grypa (chyba że to postać oczna = utrata wzroku), a późniejsze dolegliwości często nie są z nią kojarzone. Toksokara ma ostry przebieg ale te pasożytów można się pozbyć. Może ktoś ma doświadczenie i praktykę i zechciałby się podzielić?