Skocz do zawartości
Forum

Poprawa wyników glukozy, cholesterolu, PH i OB


Gość megan222

Rekomendowane odpowiedzi

Gość megan222

Witam. Dziś odebrałam wyniki badań, które zrobiłam sobie kontrolnie. Krwi - morfologia, cholesterol, OB, cukier. Mocz - badanie ogólne. Nie wiem czy jest jakaś granica błędu gdy wychodzi, że jest coś źle, i czy nie należałoby wtedy zrobić je ponownie.. ? Jak to jest ? Widzę, ze prawie w każdym polu podane są normy, ale nie znam się na tym i wolę zapytać teraz już, bo do lekarza będę mogła pójść dopiero w poniedziałek. Proszę o poradę co zrobić, żeby te wyniki wyszły mi kolejnym razem lepiej - lepiej glukoza, lepiej cholesterol,PH i OB? Bo z tego co widzę to właśnie tam odbiegam od jakiejś normy.. O czym świadczy PH jeśli jest większe i jak sprawić żeby było w normie? Po jakim czasie sprawdzić ponownie zrobić badanie? Glukoza wyszła minimalnie za dużo, ale rodzina mi mówi, że mam normalnie w normie... ? Dodam, że regularnie codziennie ćwiczę, dieta też normalna, mięso, pieczywo, warzywa itp, słodzę herbatę 1,5 łyżeczki, a wypijam tak 2 dziennie, 1 kawa dziennie, może trochę za mało owoców ale tam też cukier? Codziennie jem 3 tabl. rutinoskorbin. już sama nie wiem, ale przy takim ph słyszałam, że należy właśnie jeść mięso aby ph było w dół, a jak ma być większe to dieta warzywna, tylko że ja właściwie codziennie jem mięso. Wyszło też źle OB i nie wiem jaka jest tego przyczyna, czy trzeba brać leki żeby było prawidłowe czy wystarczy zmiana diety i co jeszcze mogę zrobić? Proszę o poradę. Oto moje wyniki: KREW: Cholesterol 168 mg/dL Norma 150-200 Glukoza na czczo 101 mg/dL H Norma 55-99, 100-125 - nieprawidłowa , >126 - cukrzyca OPAD: Odczyn opadania krwinek czerwonych OB 15mm/godz H Norma

Odnośnik do komentarza
Gość DoctorQuinn

Witam!
Podane wyniki wskazują na dwie rzeczy:
- obniżone w niewielkim stopniu MCV co może wskazywać na potrzebę wykonania badań oceniających gospodarkę żelazową,